@Scisco Att en respektive inte vill att man spelar på ens födelsedag kan jag ha förståelse för, men att man inte gör det några dagar innan förstår jag inte. Hoppas du löser det 😊
Det kommer finnas plats för några att sova i lokalen, men detta kommer att kosta extra. Håller på att slutföra bokningen, så återkommer med alla detaljer, men det är samma schacklokal som gamla Melisqusbowl.
Uppdaterat med regler. Har tänkt en hel del och kör med stars. Men 3 stycken är inte tillgängliga att köpa. Jag hoppas att folk kan ha kul med mitt regelsystem ändå. Använder den klassiska göteborgsvädertabellen, men i denna turnering så är inte nurgle så vitsiga som förr
Uppdaterat reglerna lite gällande cheerleader, samt så finns möjlighet att sova i lokalen. I lokalen finns det plats för max 8 personer, först till kvarn gäller. Liggunderlag och sovsäck tar man med själv. Att sova i lokalen kostar 100 kr extra per natt.
Men lokalen är samma schacklokal som när jag var med senast (vilket visserligen var ett tag sen :P) som jag tolkar de - iaf från kartan - isf kan jag försöka boka upp ett rum på samma hotell - lite extra lyx för de få gånger man inte ska sover med ett småbarns fötter i ansiktet :D
Ska fixa NAF medlemskap också!
Taggad @Drexxl - har ett fint Undead lag som behöver luftas! (ps. ja, de finns 2 ghouls till)
edit: man räknar med skills i TV antar jag? Dvs. 5 primary blir +100TV? Så undead har alltså 1050TV att köpa gubbs för?
Comments
Kul att så många anordnar! Tror inte att jag kan komma men vill ändå säga heja heja Drexxl!
Jag vill anmäla @havaji.
Håller på att förhandla med sambon - det är nära hennes födelsedag så lite svårare men hoppas på att de ska gå!
Vill gärna vara med så ingen annan behöver komma sist....
@Scisco Att en respektive inte vill att man spelar på ens födelsedag kan jag ha förståelse för, men att man inte gör det några dagar innan förstår jag inte. Hoppas du löser det 😊
@Drexxl skriv upp mig, har stämt av med frugan! Ska bara boka någon form av boende nu :P någon hint om var vi eventuellt kommer vara?
Anmäler Khy också.
Det börjar se lovande ut för mig. Stämmer in i kören som vill veta var i metropolen det händer, för då blir det lättare att boka nån slags vindskydd.
Det kommer finnas plats för några att sova i lokalen, men detta kommer att kosta extra. Håller på att slutföra bokningen, så återkommer med alla detaljer, men det är samma schacklokal som gamla Melisqusbowl.
Det vill säga vid Prinsgatan
Jag vill anmäla mig
Jag anmäler mig också.
Jag anmäler mig.
Uppdaterat med regler. Har tänkt en hel del och kör med stars. Men 3 stycken är inte tillgängliga att köpa. Jag hoppas att folk kan ha kul med mitt regelsystem ändå. Använder den klassiska göteborgsvädertabellen, men i denna turnering så är inte nurgle så vitsiga som förr
Uppdaterat reglerna lite gällande cheerleader, samt så finns möjlighet att sova i lokalen. I lokalen finns det plats för max 8 personer, först till kvarn gäller. Liggunderlag och sovsäck tar man med själv. Att sova i lokalen kostar 100 kr extra per natt.
Men lokalen är samma schacklokal som när jag var med senast (vilket visserligen var ett tag sen :P) som jag tolkar de - iaf från kartan - isf kan jag försöka boka upp ett rum på samma hotell - lite extra lyx för de få gånger man inte ska sover med ett småbarns fötter i ansiktet :D
Ska fixa NAF medlemskap också!
Taggad @Drexxl - har ett fint Undead lag som behöver luftas! (ps. ja, de finns 2 ghouls till)
edit: man räknar med skills i TV antar jag? Dvs. 5 primary blir +100TV? Så undead har alltså 1050TV att köpa gubbs för?
Nej, du köper lag för 1150, sedan får du fem skills
Ah ok - då kan jag ju få in något spännande i lineuppen också! ... kanske måste panik printas och målas!
@Scisco Hehe, gillar resonemanget! :)
Den stora frågan är ju vad som ska spelas...
@Melisqus
Ska du eller jag vinna denna gång?
@Skuld jag tror på mig denna gången, du vann väl sist?
Då jag har fått in den första rostern, så undrar jag nu, finns det några goda själar som i November vill hjälpa mig att kontrolläsa rosters?
Tror du vann sist Mellis men du är en efter så det är väl rimligt.
@Drexxl vad är det för freaks som lämnar så tidigt.
@Drexxl jag kan dubbelkolla rosters sen
Sweet, Grumpis!
Anmäler mig
Jag anmäler mig (kors i taket)
Fan vad härligt!
När räknar vi med att bli klara på Söndagen?
Runt 16 ungefär, om allt går som det ska
Riktigt pepp på det här, men vad ska spelas... Snots, 'flings, Ogres, OWA eller se om jag hinner ett nytt lag innan? 🤔