Upptäckte att man inte hade skrivit sitt nick på basen på baksidan. Lard sa att han skulle fixa det. Kan vara bra att färgkoda olika positionals när det är så varierande modeller. Vet inte vad som står i ursprungstexten.
Jag skall försöka samla ihop allt detta till snowBowl, i mitten av december, så alla som vill vara med har tills dess att göra färdigt. Detta år har jag fumlat lite med denna boll men vi skall nog se till att det kan bli en touchdown innan nyår i alla fall, så vi kan skölja bort all bitterhet med lite god kall Corona.
Comments
Såg lite ut som att min riddare hade tappat balansen under resan, i värsta fall hade kanske @Lard kunnat spiffa till honom?
Då har jag lämnat mitt bidrag till Kaju under Joråbowl.
Håller tummarna att jag får äran att äga laget. :)
Jag hade helt glömt av min figur, när är deadline? Eller är det redan för sent?
@Melisqus : Jag hade helt glömt av min figur, när är deadline? Eller är det redan för sent?
Det är inte så många figurer färdiga ännu så du kan vara med, vi väntar in dig.
har också glömt av detta i omgångar :(
Det är jag som har glömt att påminna er. Men nu kommer jag ju ihåg det. JOBBA, JOBBA, JOBBA!!!
Det går bra här nu!
bara att slå på färgfiltret och basning kvar....
Jag droppade av grejerna hos @Lard nyss.
Upptäckte att man inte hade skrivit sitt nick på basen på baksidan. Lard sa att han skulle fixa det. Kan vara bra att färgkoda olika positionals när det är så varierande modeller. Vet inte vad som står i ursprungstexten.
Ser najs ut iaf!
@kaju jag hade planerat att göra det men i stressen av att få med allt så glömde jag :(
Det är lugnt @Aos
@Lard sa att han skulle fixa det.
Jag skrev mest för en påminnelse för dom som inte har lämnat in.
@Aos jag hade planerat att göra det men i stressen av att få med allt så glömde jag :(
Jag var helt enkelt för dum för att läsa instruktionerna.
På g nu!
Lite pill i ansiktet och skugga lite vit sedan är han nästan färdig för transport till @Lard :-)
Gillar rustning. Och min nya färg! I morgon kladdar jag dit ett fejs så är den klar!
Känner mig ruttad som både färgkodat och skrev MTM i basen :)
jag har lyckats hitta figur nu!
Röd bas till Knights @Lard ?
@Ztorm Röd bas till Knights @Lard ?
Blir väl superbra!
Jag målade nog grön bas på min knight..
Jag skall försöka samla ihop allt detta till snowBowl, i mitten av december, så alla som vill vara med har tills dess att göra färdigt. Detta år har jag fumlat lite med denna boll men vi skall nog se till att det kan bli en touchdown innan nyår i alla fall, så vi kan skölja bort all bitterhet med lite god kall Corona.
Jag är klar, ska bara få tummen ur och posta....
Om Snowbowl blir av tar jag med min dit
@Lard
Hur blir det med lottningen av Swebba-laget nu?
Är det fortfarande Snowbowl - när det nu blir - som är målet för att allt ska vara klart?
Kommer ni uppdateta projektet till Imperial Humans?
Lottning mellan dom tappra som skickade in:
https://youtube.com/shorts/PKmAkmHSl3A?feature=share
Grattis någon!
@Drexxl l vann. Han får grejerna på Summer Crush
helt glömt av. tror jag har en modell ståendes som skulle bli en pjäs. slarvigt.
whoop whoop
Du får min bonde vid ett annat tillfälle. Tog ej med mig den till Sundsvallet.