Tja,, Haflings just nu har en soft spot för dom ,, men har andra lag på g fick storhets vansinne och köpte på mig en del,, tack för tipset på Willys miniatures beställde en del där oxå hahah
Tja,, Haflings just nu har en soft spot för dom ,, men har andra lag på g fick storhets vansinne och köpte på mig en del,, tack för tipset på Willys miniatures beställde en del där oxå hahah
OK! Vill du anmäla ett lag till Open? Där får man följa laget med spp osv men har inget krav på sig att spela matcher - utan tar dem ad hoc när det klaffar. I Open har jag Khemri och Ogres.
Annars om du bara vill köra en friendly utanför ligan så kan jag ta med i princip vad som helst.
Comments
Även jag tillgänglig onsdag + torsdag nästa vecka, i princip hela dagen. Spelar Nurgle-skräp, vill du bara köra en match på skoj finns det alternativ.
Du får nog välja
OK! Vill du anmäla ett lag till Open? Där får man följa laget med spp osv men har inget krav på sig att spela matcher - utan tar dem ad hoc när det klaffar. I Open har jag Khemri och Ogres.
Annars om du bara vill köra en friendly utanför ligan så kan jag ta med i princip vad som helst.
Vilka vill? Har Norse och Gobblins till förfogande
Funkar! Vad vill du möta? 1000 TV?
Men annars - det är gratis att spela första opensäsongen, och man får youngblood-skydd första tre matcherna - inget att förlora!
Men annars - det är gratis att spela första opensäsongen, och man får youngblood-skydd första tre matcherna - inget att förlora!
ok Open it is
Du får skapa ett konto via hemsidan så fixar jag ett lag åt dig sen.
användarnamn:
lagras:
lag namn:
så fixar vi det åt dig
användarnamn:
lagras:
lag namn:
ok har mailat
Inga permanenta skador de första 3 matcherna.
Tack alla och välkommen!
Vill dina halflings möta Khemri (Elaka Rangel) eller Ogres (Kvarnholmen Kings)?
Du får en del inducements oavsett
Och vill du köra typ kl 18-19 nåt? em kan också gå.
Jo, det stämmer, de 3 första matcherna ska det ha en [YB], det får en gå in och fixa.
Doocracy-at!
Slutar typ runt 15 på torsdag så allt efter det funkar