jag vill typ byta nummer för att inte ha så konservativ symmetri. men är faktistk mycket roligare om det bara är ett nummer som är 'fel'.
så jag tycker inte att någon får byta nummer
Om jag skulle vinna laget kommer jag sätta ett kryss över ettan i #12 knight och skriva dit en stor etta framför #2 peasant :P
jag vill typ byta nummer för att inte ha så konservativ symmetri. men är faktistk mycket roligare om det bara är ett nummer som är 'fel'.
så jag tycker inte att någon får byta nummer
Om jag skulle vinna laget kommer jag sätta ett kryss över ettan i #12 knight och skriva dit en stor etta framför #2 peasant :P
Blir svårt att göra om det skrivs TVÅ med bokstäver.
Men det finns inga officiella GW brettonians till BB? Hur gör man då?
Har för mig att när de presenterades i Blood Bowl Compendium 3 så rekommenderade GW att man skulle använda realm knights. Eftersom de inte sagt något sedan dess måste väl det fortfarande gälla?
Jag har helt glömt vilket färgschema det skulle vara
Vi ska alla måla våra modeller i följande färger - mörkt blå & ljust rosa, metall delar i silver, och modellen skall sättas på en välnött plan (fläckar av gräs / klumpar av jord)
Comments
buuuu!!!!
Blir svårt att göra om det skrivs TVÅ med bokstäver.
Kommer jag undan med att Morg har sin praktiska klohandske på fel hand?
Ja. Ser inget problem med det.
Är väl väldigt fritt för var och en att bestämma hur figuren skall se ut?
Men det finns inga officiella GW brettonians till BB? Hur gör man då?
bara det är rätt!
Har för mig att när de presenterades i Blood Bowl Compendium 3 så rekommenderade GW att man skulle använda realm knights. Eftersom de inte sagt något sedan dess måste väl det fortfarande gälla?
Jag tycker du kan va rätt.
Du hjälper inte.
Du har helt fria händer
@Pertan : Du fixar en passande modell helt själv. Man får självfallet fråga om tips men det finns ingen kanon du måste följa.
Min första tanke var att ha en blå bas men rosa detaljer. men nu tror jag mer på att göra åt andra hållet
Morg limmad inväntar grönt
Men har fortfarande inte lärt mig lägga upp bilder :-D
Tråden heter ”SweBBA laget 2020 Bretonnians - Anmälan av deltagande och hur det går tråd”.
:P
Skall bara färgsätta den och fixa med basen (borde vara klar vilket år som helst).
Väntar in att målarfeelingen skall rulla in bara.... :-D
tack! du är en riktig kompis!
Jag gör vad jag kan.
Vi ska alla måla våra modeller i följande färger - mörkt blå & ljust rosa, metall delar i silver, och modellen skall sättas på en välnött plan (fläckar av gräs / klumpar av jord)