Open 18

2456710

Comments

• Är det så. Kanske är lägga till matcher jag tänkte på.
  • Morn82 wrote: »
    vad heter ditt lag? Så lägger jag in det i open

imp har löst det för mig, men tack för återkopplingen!

Ingen som vill spela open på torsdag? ;)
  • celarain wrote: »
    Jag skulle gärna ta en match på torsdag, finns det intresse?
    Tanken är att jag ska fortsätta med mitt Undead lag, men hur blir man insläppt till open 18? Laget har bara 4 matcher.

Tog bort din MNG på en zombie iaf, i egenskap av open-ansvarig

• Vill nån mötas över en Open imorrn runt kl 16?
  • Pertan wrote: »
    Vill nån mötas över en Open imorrn runt kl 16?

@celarain verkar taggad.
  • /quote]

@celarain verkar taggad.[/quote]

Vi kör om du vill! Vill du möta gobbos eller orks?
  • Det blir tyvärr för tidigt för min del, jag siktar på nästa vecka istället.

Open nästa torsdag efter 19.00, finns det intresse?
    Det blir tyvärr för tidigt för min del, jag siktar på nästa vecka istället.

Jag kan nog - kollar med @NiWnW när vi ska ta vår ligamatch. Jag har Khemri och Ogres i Open.
    Det blir tyvärr för tidigt för min del, jag siktar på nästa vecka istället.

Kan bekräfta nu att det funkar för mig. Du kan välja vilket av mina lag du vill möta.

Jag kan även ta en Open/7s tidigare på eftermiddagen om någon annan också är sugen?
  • ...

Jag kan även ta en Open/7s tidigare på eftermiddagen om någon annan också är sugen?

Jag tar gärna en 7evens eller två på Torsdag.
  • Duckwing wrote: »
    ...

Jag tar gärna en 7evens eller två på Torsdag.

Guld då bokar vi minst en då. Är det ett annat par på plats kan man ju alternera
  • Kan bekräfta nu att det funkar för mig. Du kan välja vilket av mina lag du vill möta.

Finns det fortfarande utrymme för ett Open spel som börjar runt 19-20? I så fall skulle jag gärna möta dina Khemri, Ogres fick jag ju redan möta förra gången ;)
  • Har hållit det öppet - säg gärna till vilken tid mer specifikt så kanske jag kan få andra matcher spelade innan. khemri blir fint :)
  • Söker en Open till onsdag kl 15. Spelar Nurgle-skräp.
  • edited May 2020
    Kan du tidigare? för då kan mina Ogres? Eller khemri om du vill. Jag behöver vara tillbaka i Nacka till 15.30 ca.
  • Har match kl 18 så blir för mycket fram o tillbaka då tyvärr
  • Ait - kanske torsdag em istället?
  • Torsdag jobbar jag :'(
  • Jag har ingen torsdagsmatch. Så jag är eventuellt intresserad.
  • Ionas wrote: »
    Jag har ingen torsdagsmatch. Så jag är eventuellt intresserad.

Kanske Open på em? Eller 7s-orgie?
  • edited May 2020
    Jag lirar också gärna lite sevens på torsdag
  • Har hållit det öppet - säg gärna till vilken tid mer specifikt så kanske jag kan få andra matcher spelade innan. khemri blir fint :)

Jag ska hämta ut nåt så jag ska försöka vara på plats innan 19. ;) Men jag kan vänta lite, kanske bra om vi hinner börja senast kl 20, med tanke på mitt långsamma spelande :D
    Har hållit det öppet - säg gärna till vilken tid mer specifikt så kanske jag kan få andra matcher spelade innan. khemri blir fint :)

Jag ska hämta ut nåt så jag ska försöka vara på plats innan 19. ;) Men jag kan vänta lite, kanske bra om vi hinner börja senast kl 20, med tanke på mitt långsamma spelande :D

Alltså jag börjar helst vid 19 om du kan - taskigt mot den som stänger om vi stannar för länge också. Det handlar mer om att veta om du kan 19 eller 20 så snart som möjligt så jag kan planera eftermiddagsmatcher osv. :) Ju tidigare desto bättre för mig.
  • Alltså jag börjar helst vid 19 om du kan - taskigt mot den som stänger om vi stannar för länge också. Det handlar mer om att veta om du kan 19 eller 20 så snart som möjligt så jag kan planera eftermiddagsmatcher osv. :) Ju tidigare desto bättre för mig.

Okej, då förstod jag lite fel innan. Vi säger match kl 19! :)
    Skulle du kunna fixa matchrapporter, jag har ingen tillgång till skrivare just nu. :/
    Alltså jag börjar helst vid 19 om du kan - taskigt mot den som stänger om vi stannar för länge också. Det handlar mer om att veta om du kan 19 eller 20 så snart som möjligt så jag kan planera eftermiddagsmatcher osv. :) Ju tidigare desto bättre för mig.

Okej, då förstod jag lite fel innan. Vi säger match kl 19! :)
    Skulle du kunna fixa matchrapporter, jag har ingen tillgång till skrivare just nu. :/

Japp!

• Måndag lunchtid någon?
  • Måndag lunchtid någon?

Jag kan tänka mig en match på måndag lunch. På ditt jobb?
  • Söker en open match till torsdag. (från ca 1730)
    Någon som är på? Spelar i första hand gärna mot cocher jag inte spelat så ofta mot
  • edited May 2020
    Pertan wrote: »
    Måndag lunchtid någon?

Pertan wrote: »
    Måndag lunchtid någon?

Isf är det nog lugnare hemma hos dig eller mig - båda funkar för mig :) Mina Oggar dina Orker? Eller tänkte du dig nåt annat?
Sign In or Register to comment.