Jag trodde man kunde spela redan - är i förhandlingar med @Pertan om Nackaderby - om det faller igenom (han är i tillfrisknande) spelar jag gärna på alfa på torsdag kväll.
@Pertan raincheckade mig pga nurgletider. Har Khemrilaget i väskan, nån som vill dra en Open ikväll? Jag är galet sugen, tar emot alla skamlösa förslag bara det ingår en bloodbowlmatch där jag får spela Khemri. Kan från 17 kanske.
@Pertan raincheckade mig pga nurgletider. Har Khemrilaget i väskan, nån som vill dra en Open ikväll? Jag är galet sugen, tar emot alla skamlösa förslag bara det ingår en bloodbowlmatch där jag får spela Khemri. Kan från 17 kanske.
Jag skulle gärna ta en match på torsdag, finns det intresse?
Tanken är att jag ska fortsätta med mitt Undead lag, men hur blir man insläppt till open 18? Laget har bara 4 matcher.
Tanken är att jag ska fortsätta med mitt Undead lag, men hur blir man insläppt till open 18? Laget har bara 4 matcher.
Du anmäler laget själv via den lilla pilen på din adminsida.
Comments
5 av 12
eller hur @davidd
har gobbar (som möter gärna högre eller snarligt TV) samt relativt nytt Norse lag
Jag kommer ha mött Pertan emellan men du har också match, vi får se vad vi har för lag kvar efter att Goblinsarna har löpt amok på oss. ^^
Ska vi säga kl 12-13? Vi kan spika närmare på dan men det borde vara bra med nåt sånt för mig.
Tror 12 är bra, då är jag typ garanterad att hinna till skolan till hämtningsdags sen
Har du kanske en lucka ikväll? Eller under em?
Mitt gobbolag står till förfogande
Ikväll då? 17, 18, nåt? Jag skriver ut matchrapporter.
Spännande matchup!
Open och Regular season har samma, 5+ matcher=redraft.
Du anmäler laget själv via den lilla pilen på din adminsida.