Jag har precis fixat figur nu gäller det bara att vänta tillräckligt länge så att man får tillräckligt med motivation/bråttom för att börja konvertera och måla den.
Hej, ni som har varit med förr, hur gör man? Skaffar man en valfri figur som passar in på den posistionen som man har valt eller försöker man skaffa gemensamma figurer?
@Pertan
Valfri passande figur, följ färgschema.
Bas är jag osäker på men hoppas man kommer kunna välja en storlek. Skulle vara bra för en enhetlig bild tror jag.
@mikethemachine Haha blev det syntax error? Ni kan ändra nummer på min så det blir symmetri i numreringen. Vill ju inte att folks huvuden ska implodera.
@mikethemachine Haha blev det syntax error? Ni kan ändra nummer på min så det blir symmetri i numreringen. Vill ju inte att folks huvuden ska implodera.
jag vill typ byta nummer för att inte ha så konservativ symmetri. men är faktistk mycket roligare om det bara är ett nummer som är 'fel'.
så jag tycker inte att någon får byta nummer
jag vill typ byta nummer för att inte ha så konservativ symmetri. men är faktistk mycket roligare om det bara är ett nummer som är 'fel'.
Om jag skulle vinna laget kommer jag sätta ett kryss över ettan i #12 knight och skriva dit en stor etta framför #2 peasant :P
Comments
numret var redan taget
Vilket nummer vill du ha?
nr 6 till dig!
Opsss såg precis att du plockat den, läste bara första posten
Jag tänkte såklart samma sak, men sedan kom jag ihåg att detta är SweBBA-forumet och att inget annat var att vänta.
Coolt, kan jag få paxa henne också?
Står det om hennes backstory i nån av spike magazines eller?
Ta även ett nummer som inte är upptaget i listan på första posten!
du får nr 14
Sätter väl #12 på min knight om @Oberwald_1 kör #2 på sin peasant. Funkar det?
Valfri passande figur, följ färgschema.
Bas är jag osäker på men hoppas man kommer kunna välja en storlek. Skulle vara bra för en enhetlig bild tror jag.
@Lard uppdaterar du första posten så jag också får vara med?
Om jag skulle vinna laget kommer jag sätta ett kryss över ettan i #12 knight och skriva dit en stor etta framför #2 peasant :P