SweBBA laget 2020 Bretonnians - Anmälan av deltagande och hur det går tråd

2456

Comments

• Ztorm wrote: »
    Fixar gärna knight nr2

numret var redan taget

• Juiblex wrote: »
    Om inte Bo är valbar så tar jag och fixar en Yeomen

Vilket nummer vill du ha?

• @lard, jag tar det nummer som är ledigt!
  • Juiblex wrote: »
    @lard, jag tar det nummer som är ledigt!

nr 6 till dig!
  • Yeomen #6 it is
  • edited January 2020
    lol @Oberwald_1 var du tvungen att trycka in en peasent på nr2. Mitt huvud spricker :P
  • edited January 2020
    @Juiblex jag föreslår nr6 men jag kanske bara är för tråkig.
    Opsss såg precis att du plockat den, läste bara första posten :)
  • lol @Oberwald_1 var du tvungen att trycka in en peasent på nr2. Mitt huvud spricker :P

Jag tänkte såklart samma sak, men sedan kom jag ihåg att detta är SweBBA-forumet och att inget annat var att vänta.
  • Peasent #11 till mig tack
  • Mago wrote: »
    lol @Oberwald_1 var du tvungen att trycka in en peasent på nr2. Mitt huvud spricker :P

Jag tänkte såklart samma sak, men sedan kom jag ihåg att detta är SweBBA-forumet och att inget annat var att vänta.

:) +1

• Lard wrote: »
    Karla är jättebra!

Coolt, kan jag få paxa henne också?
    Står det om hennes backstory i nån av spike magazines eller?
  • suncar wrote: »
    Sidan 40 i första Almanac.
  • Pellevin wrote: »
    suncar wrote: »
    Sidan 40 i första Almanac.
    Fränt, då ska jag hem och kika
  • Jag har precis fixat figur :) nu gäller det bara att vänta tillräckligt länge så att man får tillräckligt med motivation/bråttom för att börja konvertera och måla den.
  • Någon som sitter på ett bra bretonian huvud till en Yeoman blocker?
  • Jag tar gärna en lineman
  • Zedd wrote: »
    Jag tar gärna en lineman

Ta även ett nummer som inte är upptaget i listan på första posten! ;)
  • Zedd wrote: »
    Jag tar gärna en lineman

du får nr 14
  • Ztorm wrote: »
    Fixar gärna knight nr2

Sätter väl #12 på min knight om @Oberwald_1 kör #2 på sin peasant. Funkar det?
  • Hej, ni som har varit med förr, hur gör man? Skaffar man en valfri figur som passar in på den posistionen som man har valt eller försöker man skaffa gemensamma figurer?
  • @Pertan
    Valfri passande figur, följ färgschema.
    Bas är jag osäker på men hoppas man kommer kunna välja en storlek. Skulle vara bra för en enhetlig bild tror jag.
  • Jag gör gärna Willow.
  • @mikethemachine Haha blev det syntax error? :D Ni kan ändra nummer på min så det blir symmetri i numreringen. Vill ju inte att folks huvuden ska implodera.

• Oberwald_1 wrote: »
    @mikethemachine Haha blev det syntax error? :D Ni kan ändra nummer på min så det blir symmetri i numreringen. Vill ju inte att folks huvuden ska implodera.

social-2.jpg

• Oberwald_1 wrote: »
    @mikethemachine Haha blev det syntax error? :D Ni kan ändra nummer på min så det blir symmetri i numreringen. Vill ju inte att folks huvuden ska implodera.
    Behåll det. Snälla.

• edited January 2020
    jag vill typ byta nummer för att inte ha så konservativ symmetri. men är faktistk mycket roligare om det bara är ett nummer som är 'fel'.
    så jag tycker inte att någon får byta nummer :D
  • Då är Yeomen #6 på väg mot Sverige, nu är det bara att vänta in inspiration alternativt deadline för få klar honom/henne.... :-D
  • Stareater wrote: »
    Jag gör gärna Willow.

@Lard uppdaterar du första posten så jag också får vara med?

• första posten uppdaterad. Hojta om det inte stämmer.
  • brocCooLi wrote: »
    jag vill typ byta nummer för att inte ha så konservativ symmetri. men är faktistk mycket roligare om det bara är ett nummer som är 'fel'.
    så jag tycker inte att någon får byta nummer :D

Om jag skulle vinna laget kommer jag sätta ett kryss över ettan i #12 knight och skriva dit en stor etta framför #2 peasant :P

Sign In or Register to comment.