Dwarf fanath kickstarter

edited October 2019 in Målning och modeller
Se kickstarter här: https://www.kickstarter.com/projects/1901134344/dwarf-team-football-fantasy-fanath/description?fbclid=IwAR1o1AtszIzKXbQxysq_nO8v7-hMgnXv5uAQSNONPA9atRdVTQBhhVvbsA8

Jag kommer inte backa denna fina kickstarter (för jag har redan nog med dvärgar) men om någon backar vill jag gärna beställa med lite add-ons, - tunnor, muggar och dvärgen som röker - för de behövs i mitt arenabygge.

Comments

• Har redan ett dvärglag men nu när jag ser deras death roller så blir jag väldigt sugen. Om det blir beställning hur många av add-ons:en vill du ha? En av varje som du nämnt ovan?
  • De är riktigt fina ja! Rätt bra old school känsla och cartoony. :)
  • Ionas wrote: »
    Har redan ett dvärglag men nu när jag ser deras death roller så blir jag väldigt sugen. Om det blir beställning hur många av add-ons:en vill du ha? En av varje som du nämnt ovan?
    En av varje vore super!
  • Av erfarenhet så kan jag säga att Fanath är riktigt bra. Både i service och tjänster.
    Har själv 3 av deras lag sedan tidigare.

@ionas även jag kan nog tänka mig att lägga på lite addon om det funkar för dig.
  • Jag kan beställa en Death Roller i Resin för lite mer cash till kickstartern.
  • Jag kastade lite pengar på dem och tog höjd för @Lard, @morn82, och @Khanmank.
  • Ionas wrote: »
    Jag kastade lite pengar på dem och tog höjd för @Lard, @morn82, och @Khanmank.
    :)
Sign In or Register to comment.