väldigt enkel och simpel matematik här. vad jobbar du med @Frantic?
Jag arbetar inom it samt trä och metallslöjdslärare.
Vad jobbar du med?
då är jag faktiskt lite besviken över att du inte kunde 3+1.
lärare på högskolan i Borås, fast för tillfället är jag sjukskriven.
Beklagar att du är sjukskriven och jag har koll på att 3+1 är fyra. Jag kanske missförstod inläggen men som jag läste det så fick man känslan att flingorna skulle kunna ha 4 träd varpå jag inte riktigt hängde med.
Ju mer jag tänker på det, ju mindre tycker jag om de nya positionals för flings.
Visst gör de laget roligare. Men jag gissar att om jag lirar rasen kommer jag endast köra med en catcher. Foulandet är fortfarande viktigt, så det blir för dyrt med en massa 50k-gubbar. Men en catcher skulle jag vilja ha för OTT.
Ju mer jag tänker på det, ju mindre tycker jag om de nya positionals för flings.
Visst gör de laget roligare. Men jag gissar att om jag lirar rasen kommer jag endast köra med en catcher. Foulandet är fortfarande viktigt, så det blir för dyrt med en massa 50k-gubbar. Men en catcher skulle jag vilja ha för OTT.
känns som catchern roterar man efter två skills om dom inte fått +ag typ.
Jag skulle köra med bägge catchers och låta bli att rotera dem. Vid en 1TTD kanske du vill satsa på att den ena catchern levererar bollen till den andra. Om bägge har Sure Feet så har oddsen gått upp att bollen är inom räckhåll. Det kan ju också bli en High Kick och då är Catch bra att ha. Däremot kanske jag skulle låta dem vila om man spelar försvar.
20k känns billigt för både Catch och Sprint och de lär ju inte leva så värst länge ändå. Sure Feet, Side Step och Diving Catch känns som naturliga val (i den ordningen).
Jag tycker verkligeb inte om one-turn touchdowns, så jag gillar inte tillägget av catchern. Jag hade hellre sett något annat, som till exempel en AG4 halfling utan right stuff.
ingen aning varifrån bilden kommer @Pellevin, såg den i en grupp på fb och länkade den här. så vet inte var ursprungspostaren fått den ifrån.
men ja, ser ut som spike så kanske någon som läckt?
vet inte när nästa spike kommer.
vet inte hur mycket jag kommer köra med de nya positionals. 50k är lite väl dyrt då en är van att betala 30k. inte alls säkert det går att trycka in så mycket som jag är van vid om jag ska ha positionals.
men gillar att det finns variation och val i rostern.
Jo, Captain Colander är väl den billigaste star playern som finns, undantaget de med secret weapon, samtidigt som han är den som har flest skills. Hand stat-line är rätt risig såklart, men jag tror inte det kompenserar.
vad innebär Golden Era mer exakt?
har ingen koll på det.
men gissar att det är lite optional?
Ja, de finns en i DE Spike! också. De är inte vanliga Star Players utan legender från förr, tänk typ White Dwarf/Black Gobbo. Står uttryckligen att de är optional.
Comments
Kolla länken i första meddelandet i tråden.
jag förstod, men kunde inte låta bli att retas
Heftygt. Kul på bild med Karla o Willow (Har använt de i mitt Amazon-lag)
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/57009037_506654313199287_2202594353354899456_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_eui2=AeEKr7aYJLQbX3PxLFaEYO-weJNd7-VXZPUGipnA--ZTou6yOQkBu-tnjzz4P47L5ediJxgDpuLyDOcSDYjuoiadNkJ7Vw4CpuGTeZvdtM4ieQ&_nc_ht=scontent-arn2-1.xx&oh=2538a331b2218dd3e05bc349c3c5a0cf&oe=5D46705A
Så har jag också uppfattat det.
känns som catchern roterar man efter två skills om dom inte fått +ag typ.
Efter att ha funderat lite så håller jag med er. Heftyn skulle jag sätta på flanken med Side step (tänker på turneringar nu)
20k känns billigt för både Catch och Sprint och de lär ju inte leva så värst länge ändå. Sure Feet, Side Step och Diving Catch känns som naturliga val (i den ordningen).
men ja, ser ut som spike så kanske någon som läckt?
vet inte när nästa spike kommer.
vet inte hur mycket jag kommer köra med de nya positionals. 50k är lite väl dyrt då en är van att betala 30k. inte alls säkert det går att trycka in så mycket som jag är van vid om jag ska ha positionals.
men gillar att det finns variation och val i rostern.
Är inte detta lite billigt? Han får ju många fler skills än vad man förväntar sig för det priset!
Golden Era Star Players är väl tänkte att vara lite op, är det inte så?
har ingen koll på det.
men gissar att det är lite optional?