@buckan och @floki jag har maxat denna open och spelat mot de flesta, men inte er. Vill någon av er prella en match mot mig, om ni kommer? Jag kan försöka vara på plats till kl 17
Buckan bangar, så ingen match för mig bokad. har dock 1000 TV endast så helst inte bli mos av nån 2000 TV spelare första matchen före jag ens har en apo så jag slipper redrafta laget efter en match
Buckan bangar, så ingen match för mig bokad. har dock 1000 TV endast så helst inte bli mos av nån 2000 TV spelare första matchen före jag ens har en apo så jag slipper redrafta laget efter en match
Mina niggling x 2, - ag, och dead apo dead spelare från förra matchen skulle gärna syna den bluffen om de inte varit för skadade för att komma ur sängen. :'D
Just det, är det någon som inte har sitt lag inne på Open säg till mig så fixar jag det. Säg även till om ditt lag behöver redraftas eller om du vill skapa ett nytt lag.
(Jag är ansvarig för Open, andra comish kan såklart också lägga till lag)
Comments
Ok.
/
Magnus Theodoras.
har du ett open lag?
Check! jag fick till match mot @mikethemachine tidigt.
Samt pitchs/dugouts
(Jag är ansvarig för Open, andra comish kan såklart också lägga till lag)
Ses!
M
Mycket kul.
Kör en utslagsturnering på samma ställe 20/7.
Jag och Pertan träffas lö för finslipning av detaljerna.
Se nedan för anmälan etc etc.
http://forum.swebba.se/index.php?p=/discussion/1406/from-teh-ritz-to-the-rubble-utslagsturnering-pa-theodoras-207-#Item_6
Väl mött!
M