Tack för fina komplimanger! @inforthepain Alltså jag har inte "gjort" baserna. Köpte ett set som ingick färdiga baser. Väldigt lätt att måla på dom.
Rekommenderar helst inte att man ger sig in på detta multipart set. Dåligt gjutna resin bitar, bitar passar ej, går lätt sönder, greenstuffades ganska mkt. Varje figur är i snitt 12 bitar. Plastlim och superlim funkade dåligt så jag fick pinna allt, det tog en stund.
Jag betalade 570kr tror jag.
Jag frågade om jag beställer fler om hur mkt dom skulle kosta och fick svar att om jag beställer 10 st så kan han gå ner till 500kr st. Kan kolla med priset om det är många intresserade.
Jag tyckte att Small var lite liten för mig, det verkar som om jag har växt på bredden. Nej men jag tyckte ärmarna var lite korta för mig med en Small då jag tror att jag är 168 lång.
Comments
@inforthepain Alltså jag har inte "gjort" baserna. Köpte ett set som ingick färdiga baser. Väldigt lätt att måla på dom.
Rekommenderar helst inte att man ger sig in på detta multipart set. Dåligt gjutna resin bitar, bitar passar ej, går lätt sönder, greenstuffades ganska mkt. Varje figur är i snitt 12 bitar. Plastlim och superlim funkade dåligt så jag fick pinna allt, det tog en stund.
Tar du beställningar och fixar åt alla som vill ha?
Tack. Det är en lite prototyp. SweBBA loggan på ryggen kanske är för stor och namn loggan kanske är för stor.
Klart jag kan beställa åt dig.
Jag frågade om jag beställer fler om hur mkt dom skulle kosta och fick svar att om jag beställer 10 st så kan han gå ner till 500kr st. Kan kolla med priset om det är många intresserade.
Dom har sortiment med dom flesta grejerna.
Jag tyckte att Small var lite liten för mig, det verkar som om jag har växt på bredden. Nej men jag tyckte ärmarna var lite korta för mig med en Small då jag tror att jag är 168 lång.
(Om inte alla vill ha kaju tryckt såklart)
Är intresserad av en hoodie med rätt tryck för mig :-)
9 andra kvar....
Jag kan tänka mig en tröja, om vi blir tillräckligt många som beställer.
Dock inte med "Kaju 19552" på framsidan utan "pedda 20090"