Khorne Baser
Kanske har talats om förut men vem orkar kolla arkiven.
Vilka basfärger borde man köra på khorne? Jag sitter och målar Johns figgisar och har svårt att lista ut vad som är blitzer eller striker. Eller kanske är de blockers?..
Vilka basfärger borde man köra på khorne? Jag sitter och målar Johns figgisar och har svårt att lista ut vad som är blitzer eller striker. Eller kanske är de blockers?..

Comments
Men om du betraktar Bloodletters mer som Catchers/Runners så passar naturligtvis Gul bättre. Och då kanske Herald skall ha Röd.
Men det är inte glasklart.
Heralds - rött
Bloodletters - gult
Pitfighters - grått/svart
Vem pratat om vit.... ?!?
Alla vet ju att tryckfelsnisse gillar vit framför gult...
Taffy/Strawberry - Linemen or equivalent
Blush - Thrower
Watermelon - Catcher, Runner
Punch - Blocker (inc. Mummies and Tomb Guardians)
Balletslipper - Blitzer (inc. Berserkers and Wardancers)
Lemonade - Striker (inc. Witch Elves and Troll Slayers)
Magenta - Secret Weapons (inc. Assassin)
Salmon - Star Player
Big Guys may use Flamingo.
Det verkar dock som att Beckers har alla rosanyanser @inforthepain rekommenderar så det blir att måla med deras färg istället.
du är något på spåret!
Det är dock en gul nyans
Bloodthirster - Blå
Heralds - Blå
Bloodletters - gult
Pitfighters - grått
Jag tänkte främst signalera vilken roll de kommer att ha på planen. Bloodthirsten var lätt då han är en minotaur på steroider (även om jag tycker att han fluffmässigt borde ha fler skills, vara starkare och kosta mycket mer). Pitfighters också lätta även om de har frenzy. Bloodletters är de enda utan frenzy och de kan välja agility skills, så det kommer att springa med bollen och även dodga endel då det kan bli svårt för de andra att slå dem fria. Heralds skulle kunna vara röda, men med frenzy, horns och juggernaut ser jag dem som små minotaurs eller trollslayers som kommer att vilja surfa spelare och skadas, inte ha boll.