Open 11

24567

Comments

• Morn82 wrote: »
    Så jag spelar gärna igen nu på torsdag.
    I första hand ett lag/spelare jag inte mött tidigare om det går. (Humans kanske? eller varför inte Gobblins?)

Kan du andra kvällar också?
  • Buckan wrote: »
    Kan du andra kvällar också?
    Torsdagar är egentligen bäst för mig

• Så någon som kan imorgon?
  • Morn82 wrote: »
    Så någon som kan imorgon?

Jag ska spela min ligamatch nu vid 15.30 på Alfa (mot goblins) Jag kan möta dig efter vid 18 med mina Chaos Dwarfs. Tar med laget oavsett.
  • Buckan wrote: »
    Morn82 wrote: »
    Så någon som kan imorgon?

Jag ska spela min ligamatch nu vid 15.30 på Alfa (mot goblins) Jag kan möta dig efter vid 18 med mina Chaos Dwarfs. Tar med laget oavsett.
    har tyvärr gubbarna hemma så jag kommer inte hinna hämta dom
    så nej inte idag
  • Någon som vill ta en match torsdag lunch/dag? Start senast kl 16.
  • DavidD wrote: »
    Någon som vill ta en match torsdag lunch/dag? Start senast kl 16.

Är på
  • Kul - kl 12?
    Kul - kl 12?

Perfekt.
  • Jag vill spela mot något nästa torsdag (8/2)
    vem kan/vågar
  • Jag har några söta lurvbollar (skaven) som gärna vill ha en eller flera matcher ons, to, fre, eller lördag den här veckan. Any takers?
  • Ionas wrote: »
    Jag har några söta lurvbollar (skaven) som gärna vill ha en eller flera matcher ons, to, fre, eller lördag den här veckan. Any takers?
    Hm. Måste kolla mitt schema med regeringen först. men fredag (kväll/eftermiddag) eller lördag dag kan funka.

• Jag kan lira en open imorrn eller onsdag om nån mer kan/vill?
  • Spelar ju mot David vid lunch denna torsdag på alfa så möter gärna någon sen vid 17-18
  • Ionas wrote: »
    Jag har några söta lurvbollar (skaven) som gärna vill ha en eller flera matcher ons, to, fre, eller lördag den här veckan. Any takers?

Onsdag kanske ? Alfa eller var
  • @Morn Låter bra. Jag skriver in det med blyerts i telefonen.

@Buckan Gärna onsdag. Alfa runt 18?

• Jag ska till optikern kl 13 och på Cinematek kl 18 på fredag. Där emellan möter jag gärna råtter. Typ....14, om du kan dagtid?

• edited January 2018
    @Ionas

Fasen saker kom emellan. Kan du i helgen annars kommande vecka?

Misströsta inte. @Pertan har ett hårtslående lag som var sugen på onsdagen.
  • Någon som vill/kan spela en open nästa vecka torsdag?
  • Jag blir klar med min match mot David om en stund på Alfa. Sista shouten om någon sugen.
  • Någon som vill köra lunch-open (kl 12/13) på måndag?
  • edited February 2018
    Jag å min kollega kurret söker open-match till den 8e. runt 18  @ alfaspel

Min kollega är väldigt ny så man kommer få hjälpa honom mycket att spela.

Buckan & Gywn har sagt "kanske" beroende på deras motståndare i vanliga ligan.

Men tänkte om någon verkligen har tid så kan vi boka upp på riktigt istället.
  • Kul med orc i Open. Om inte annat ta med din kollega slå kan han kolla på en match.
    Kul med orc i Open. Om inte annat ta med din kollega slå kan han kolla på en match.

Vill nog hellre att han får en match än mig. Så om allt går dåligt så spelar jag hans andra match mot honom.
  • Kan han andra dagar än torsdagar? Ligan är ju helig
  • Någon som vill köra lunch-open (start runt 13) imorgon måndag 5e?
  • Jag skulle gärna köra en Open någon av vardagkvällarna (typ efter 16-17) denna vecka. Dock inte torsdag pga vanliga ligan. Men, (@razta) jag har hört att det blir spännande het orc on orc action hos alphaspel på torsdag...

Då mitt Open-lag är lite klent uppskattar jag givetvis obashigt motstånd extra mycket. Så gärna lag som är mindre dödliga än dödsmördargoblinerna som gör sina 5,5 casualties per match ^^. Så, om det finns obashigare lag än goblins så premieras dem. xD
  • Ork på ork är kärlek <3
  • Hejsan allesammans, jag vill gärna köra en openmatch på torsdag. Någon täjker?
Sign In or Register to comment.