Nu håller jag på att öppna lagen för redraft. De av er som ännu inte slagit för expensive mistakes kan jag inte ännu öppna. Det ingår i Post-Match sequence. Fy på er. Ni kan alltså inte spela er första match förrän det fixats.
@razta om du vill lira imorgon får du snabbt fixa dina expensive mistakes, och sedan maila mig, så aktiverar jag redraft åt dig. Samma sak gäller även för er andra som inte gjort det ännu, men jag nämner er inte här då jag inte kan se att ni bokat en match.
Mina vampyrer fick rejäl pisk i redraften, kunde behålla två vampyrer, den tredje jag ville ha ville inte vara med längre (men jag hade inte haft råd med den ändå)...
Tappade en RR också
OJ. Vi vann nästan en match igår. Slutade lika vilket är starkt av mina Gobbar.
Så jag spelar gärna igen nu på torsdag.
I första hand ett lag/spelare jag inte mött tidigare om det går. (Humans kanske? eller varför inte Gobblins?)
Comments
Vad innebär tidigt? typ 11 kan jag spela kanske.
Ok razta svarade först
Ja kommer till dig, du hade ju en så grym byggd plan! Måste jag ju måla laget innan åxå så dom passar på planen
Typ samma faktiskt.
Ska vi ta en om vi inte får match i vanliga ligan då?
Du vill väl ha revanch ?
Jag är på om inte @morn82 kan spela.
Tydligen kan man låta bli att slå expensive mistakes inför redraften. Detta innebär å andra sidan att jag har fuckatupp inför varje redraft.
Tappade en RR också
Någon annan som vill ta en match idag på alfa kl 18?
@davidd @ionas @duckwing @nastyunicorn @pocketraver
Så jag spelar gärna igen nu på torsdag.
I första hand ett lag/spelare jag inte mött tidigare om det går. (Humans kanske? eller varför inte Gobblins?)