Klassas en match i RR som en match i Season 23 om man anmäler ett lag därifrån?
Klassas en match i RR som en match i Open Season 9, om man anmäler ett lag därifrån?
Klassas en match i RR som en egen säsong, om man anmäler ett lag som inte spelat i Season 23 eller i Open Season 9?
Frågorna ställs gällande Ageing och att köpa tillbaks spelare.
Det kan tilläggas att på senaste RR fick spelare i nya/ospelade lag varsitt spp i erfarenhetspoäng som alla 0poäng-spelare ska få i slutet av en säsong. Det var inte tanken med erfarenhets-spp väl?
Hej hej!
OT kanske, men det ryktas och surras om att Davids Ork Chainsaw Starplayer Ugroth Bolgrot gjorde en riktig usel insats i senaste matchen mot allas vårt favoritlag PCASBRA!
Ugroth kommer in i andra halvleken, 2a draget springer han fram och ska såga en mänsklig catcher som sprungit in på offensiv planhalva. Sågar sig själv i benet och blir stunnad.
Efter att ha vaknat till och rest sig upp två drag senare så springer han fram och ska foula samme catcher , tyvärr så sågar Ugroth nu ryggraden av sig själv och avlider.
Det här är inte jätteviktigt, men jag fann ett visst nöje i händelseutvecklingen och ville gärna dela med mig av den här historien.
Comments
Klassas en match i RR som en match i Open Season 9, om man anmäler ett lag därifrån?
Klassas en match i RR som en egen säsong, om man anmäler ett lag som inte spelat i Season 23 eller i Open Season 9?
Frågorna ställs gällande Ageing och att köpa tillbaks spelare.
Om den poängen försvinner kan det vara en bra idé att inte räkna en enstaka match som en hel spelad säsong.
Nybörjar fråga... :-)
Alla deltagare i bägge eventsen uppmanas å det strängaste att hantera nya skills samt expensive mistakes omedelbums.
Alla miss next games är borttagna inför slutspelet. I RR kommer de att tas bort i samband med lottningen.
Alla deltagare uppmanas å det strängaste att hantera nya skills samt expensive mistakes omedelbums.
Alla miss next games är borttagna inför RR.
Kom ihåg att matchen skall spelas senast 19/8.
Av nyfikenhet:
Menar du "player prices" som pris för återköp av spelare eller menar du "player prizes" som "Most Cas säsong 23"?
Det är en felstavning jag lätt kunnat att göra och jag tror svaret är ja om du menar första stavningen och nej på den andra
OT kanske, men det ryktas och surras om att Davids Ork Chainsaw Starplayer Ugroth Bolgrot gjorde en riktig usel insats i senaste matchen mot allas vårt favoritlag PCASBRA!
Ugroth kommer in i andra halvleken, 2a draget springer han fram och ska såga en mänsklig catcher som sprungit in på offensiv planhalva. Sågar sig själv i benet och blir stunnad.
Efter att ha vaknat till och rest sig upp två drag senare så springer han fram och ska foula samme catcher , tyvärr så sågar Ugroth nu ryggraden av sig själv och avlider.
Det här är inte jätteviktigt, men jag fann ett visst nöje i händelseutvecklingen och ville gärna dela med mig av den här historien.
Hoppas vi ses slutspelsdagen!
Mvh
Martin