Jag gillar målningen, figurerna och de tydliga ringarna runt baserna.
Men, ett förslag. Tänk så här: om du istället för någon annan hade skrivit om dig själv, hade du då skrivit "jag" eller "mig"? Blir svaret "jag" skriver du "de", och är svaret "mig" skriver du "dem".
eftersom det är eurobowl nästa vecka och jag ska lira amazoner tänkte jag det var bra att måla upp mina amazoner.
sprayfärgen jag ville grunda med var slut och den jag använde istället tog slut precis när jag sprayade de sista figurerna
ni vet när en nästan målat klart ett lag inför en turnering och så dubbelkollar en sin roster bara för skojs skull typ och upptäcker att det är två throwers en har i sitt lag och inte två catchers som en målat?
det var jag igår.
men nu är typ hela laget klart, hjälm och bh kvar att måla på throwers. och det vanliga småpillet med att måla basen i rätt färg osv.
ni vet när en nästan målat klart ett lag inför en turnering och så dubbelkollar en sin roster bara för skojs skull typ och upptäcker att det är två throwers en har i sitt lag och inte två catchers som en målat?
det var jag igår.
men nu är typ hela laget klart, hjälm och bh kvar att måla på throwers. och det vanliga småpillet med att måla basen i rätt färg osv.
Tur att du kom på det igår och inte när du plockar upp figurerna på lördag!
det var jag igår.
japp!
eller som en kompis uttryckte det: "Good thing you managed to Catch that one!"
uppdaterade första posten som inte var så aktuell.
har börjat pyssla med ett nytt nurglelag. fixat lite figurer.
från vänster till höger: warrior, pestigor, rotter.
har ingen direkt idé för hur besten ska se ut än. funderar även lite på temat för laget, om det ska vara rent nurgle eller något annat tema.
något förslag?
Comments
Inget fan av de alternativa basfärgerna dock. Lite sand, tång eller sjöbotten hade nog gjort sig bra på baserna.
Men, ett förslag. Tänk så här: om du istället för någon annan hade skrivit om dig själv, hade du då skrivit "jag" eller "mig"? Blir svaret "jag" skriver du "de", och är svaret "mig" skriver du "dem".
@brocCooLi, du är en riktig fena på att få klart lag du.
Jag gillar't
@Pellevin vad snackar du om? har ju skrivit rätt.
@pedda gälar att simma lugnt i början innan en ger sig ut på djupt vatten.
och tack tack, kul att hajarna faller er i smaken. MEN ÄT INGEN HAJFENSOPPA!
älskar edit-funktionen i det här forumet. och tack!
vilken tid och var plockar du upp mig och @Melisqus?
Btw, bra att du skrev "var", och inte det grammatiskt vidriga "vart".
sprayfärgen jag ville grunda med var slut och den jag använde istället tog slut precis när jag sprayade de sista figurerna
men nu är målningen påbörjad iaf
@imp ja men det innebär ju att jag har tid att vila ett par dagar från målandet.
det var jag igår.
japp!
eller som en kompis uttryckte det: "Good thing you managed to Catch that one!"
varje gång jag lägger upp bild så klagas det ju på skärpan :P
*en behöver väl inte bilden för att klaga va?
+1
sant
har börjat pyssla med ett nytt nurglelag. fixat lite figurer.
från vänster till höger: warrior, pestigor, rotter.
har ingen direkt idé för hur besten ska se ut än. funderar även lite på temat för laget, om det ska vara rent nurgle eller något annat tema.
något förslag?
http://www.comixininos.com/blood-bowl-teams/nurgle/beast-of-nurgle/big-guy-nurgle-beast-willy-miniatures.html
men jag tar gärna din best ändå @kaju
och baserna är nästan klara: