Oj vad kul att jag får vara med och bestämma!
Nu vet jag inte riktigt hur figurerna ser ut men...
Jag har ett bra och svårt förslag! Det är att måla fenorna i regnbågensfärger kanske låter svårt, men det var lättare än jag trodde när jag gjorde det till SWEBBA laget 2015. Det skulle passa på alla möjliga sätt tror jag! http://swebba.com/index.php?p=/discussion/308/swebba-laget-2015-anmaelan-och-progression/p2
Sen med bas har jag inte tänkt så mkt, men det som Pidpad nämner är ju en bra idé.
Om du vill ha superavancerat så skulle det vara supercoolt med "vattenbas".
ReRolls kan du ha några skyltar med "No more sharkfin soup!!!"
Öser med idéer, hoppas nåt kan passa. Det gäller att inte göra för svåra saker så man kanske hinner klart med laget i en rimlig framtid.
Antingen lack eller silikonfog. Silkon är nog lättare, men lacken håller nog bättre.
Ja och sen det där med snö och lack runt fötterna.
Vill du vara avancerad så skär du bort topplagret på basen, så du bara har en ring kvar. Den ringen limmar du fast på plasticcard och sen kan du fylla det med "vatten"
här är de. två blitzers längst fram som är lackade en gång, samma med bollen. övriga laget är i bakgrunden.
kör ljusgrön baskant på lineman, lila på throwers och orangea på coachen pga regnbågsfärger.
Comments
och ja, beror på uttal. men klart det ska uttalas hajfena
@Mooselord självklart
Nu vet jag inte riktigt hur figurerna ser ut men...
Jag har ett bra och svårt förslag! Det är att måla fenorna i regnbågensfärger
http://swebba.com/index.php?p=/discussion/308/swebba-laget-2015-anmaelan-och-progression/p2
Sen med bas har jag inte tänkt så mkt, men det som Pidpad nämner är ju en bra idé.
Om du vill ha superavancerat så skulle det vara supercoolt med "vattenbas".
ReRolls kan du ha några skyltar med "No more sharkfin soup!!!"
Öser med idéer, hoppas nåt kan passa. Det gäller att inte göra för svåra saker så man kanske hinner klart med laget i en rimlig framtid.
Lycka till!
regnbågsfenor låter coolt. ska göra mitt bästa
@Pidpad ja det lät inte helt fel nej
Måla blått, lacka och gör vågor
Ja och sen det där med snö och lack runt fötterna.
Vill du vara avancerad så skär du bort topplagret på basen, så du bara har en ring kvar. Den ringen limmar du fast på plasticcard och sen kan du fylla det med "vatten"
är lite fix kvar med basen (vatteneffekt) sen är dem helt klara
regnbågsfenorna blev riktigt nice!
bild kommer att komma
så bild kommer när allt är klart
Vill också se dem!!
här är de. två blitzers längst fram som är lackade en gång, samma med bollen. övriga laget är i bakgrunden.
kör ljusgrön baskant på lineman, lila på throwers och orangea på coachen pga regnbågsfärger.