Vi jobbar på ett vinnar lag från Örebro. Jag, @Dragons och @Duckwing än så länge. Är det någon max cap på arret, @pellevin?
Kul. Idagsläget har vi inte en fastställd deltagargräns, men rent praktiskt så får vi naturligtvis inte plats med hur många som helst. Jag hoppas att vi kan göra en noggrann inspektion av lokalen i mitten på nästa vecka och att vi kan sätta en gräns då.
Vi har nu inspekterat lokalen och kommit fram till att vi endast kan tillåta sexton lag att delta. Det innebär en cap på 64 deltagare. Känns inte som ett stort problem att vi inte kan ta emot fler
Det enda hotellet jag hittar i närheten av spellokalen är Attendo Park Hotell, finns det inte fler?
Det är ärligt talat rätt dåligt med dem. Om inte Attendo, Chateau Pellevin eller Mooselord Bed & Breakfast funkar så tror jag att något hotel i Älvsjö är de bästa. Det finns några att välja på, men de är ju inte direkt precis vid lokalen.
Jag och Lard söker två coacher för att komplettera vårt lag. Har vi några intresserade?
Jag vet att bl a Tusse, Morticue, Minnels och Frenchie alla har visat intresse för turneringen, men inte anmält sig i något lag än. Får du inget annat napp kanske du kan skicka ett internmejl till dem.
*host harkel*
Hej. Jag har inte fått tummen ur att fixa ihop folket. Göte (aka Jävelberg) ska med iaf. Tror även Roger var sugen. Frenchie vågar jag inte svara för riktigt men han vill nog mer än gärna med. Sedan har vi resten av grabbarna som säkert räcker till för ett till lag.
Jag har haft lite mycket på senaste tiden men tar tag och fixar detta nästa vecka Började bli orolig att det började bli sent att anmäla sig... kommit på att vi måste göra det lite då och då när jag varit på språng.
Comments
Jag o Melisqus försöker få ihop ett lag till från GBG! Behöver någon dag till för att få tag i 4e spelaren.
@brocCooLi skulle ju tydligen till nån svårstavad stad i Tyskland, eller hur var det?
Klabbet från Götet anmäler sig
Medverkande i laget är:
Melisqus
Equilibri
hugoeng
darkrevan
Lag: Alvgebra Allstars
Edit:
Vi kan komma att behöva en 4:e spelare i vårat lag.
Idag är vi jag, @imp och @khaphaos
Fränt vilket fall.
Kul. Idagsläget har vi inte en fastställd deltagargräns, men rent praktiskt så får vi naturligtvis inte plats med hur många som helst. Jag hoppas att vi kan göra en noggrann inspektion av lokalen i mitten på nästa vecka och att vi kan sätta en gräns då.
Vill bara påpeka att vår 4e medlem i laget heter Darkraven. (inte darkrevan...)
Eh, nu blev jag lite osäker... Han kanske har stavat fel på sin NAF-registrering...
Får kolla upp detta. Tror att jag var lite för snabb, kanske...
(så går det när man vill vara duktig...)
NAF namnet är Darkrevan därav anmälde jag det.
Ah, mitt fel! (borde ha anat att du inte stavat fel i anmälan...
Det är ärligt talat rätt dåligt med dem. Om inte Attendo, Chateau Pellevin eller Mooselord Bed & Breakfast funkar så tror jag att något hotel i Älvsjö är de bästa. Det finns några att välja på, men de är ju inte direkt precis vid lokalen.
Attendo funkar väl, eller?
Jag vet att bl a Tusse, Morticue, Minnels och Frenchie alla har visat intresse för turneringen, men inte anmält sig i något lag än. Får du inget annat napp kanske du kan skicka ett internmejl till dem.
Hej. Jag har inte fått tummen ur att fixa ihop folket. Göte (aka Jävelberg) ska med iaf. Tror även Roger var sugen. Frenchie vågar jag inte svara för riktigt men han vill nog mer än gärna med. Sedan har vi resten av grabbarna som säkert räcker till för ett till lag.
Jag har haft lite mycket på senaste tiden men tar tag och fixar detta nästa vecka
Det är jag, @imp , @khaphaos & Felix @Smudge Face