Open 5 challenges

2»

Comments

• Jag vill gärna, men måste först kolla när jag skall köra ligamatchen.
  • @Zeke73 jag skall köra min ordinarie match på torsdag, så vi får köra open längre fram.
  • Ok, någon annan som vill lira Open på torsdag?
  • edited January 2016
    Kanske behöver @z3bb3 ställa in matchen han och jag har planerad till på torsdag. Blir det så spelar jag gärna mot dig @Zeke73.

Önskar att jag visste säkert hur det blir, men det hänger på en fjärde person...

Edit: Jag och @z3bb3 kommer spela i morgon.
  • @Mago: Meddela när du vet hur det blir. :)
  • Söker fortfarande en motståndare till imorgon. Hojta om du är sugen!
  • edited February 2016
    Nån som vill lira open på torsdag?
  • Just nu har jag det väldigt tufft på fritids-kontot.
    Men när jag kommer ikapp på det, så spelar jag gärna mot er båda @Zeke73 @Pellevin
  • edited April 2016
    Är det någon som vill lira open idag lördag efter 15 eller imorgon söndag start runt 12-13? Jag har Elias så vi behöver spela hemma hos mig på Norrskensbacken i Tullinge. Jag har ännu inte registrerat ett lag i Open Season, så jag kan justera vilket lag jag spelar beroende på vad min motståndare är sugen på att spela mot, inom rimliga gränser.
  • Jag och Martin har preliminärbokat en openmatch idag. Om den blir inställd ringer jag.
  • Lessen @Mooselord, jag och @MartinS kommer att köra idag. Kanske imorgon, men 12-13 skall jag lotta Silly Season.
  • Inga problem. Vi kör en annan gång. Jag är fortfarande tillgänglig om någon annan vill spela :)
  • @Mooselord imorgon med start 13.30?
  • Kör på det. Vad sägs om att möta Rerolls are for losers (Pact utan rerolls) eller Twisted Favourites (Undead utan ghouls)? Har du någon preferens?
  • Det känns bekvämare för mig att möta Chaos Pact, men välj du.
  • Då kör vi på Pact.
  • Fixat! Jag kommer till dig mellan 13 och 13.30.
Sign In or Register to comment.