Necronomican Quest
Hej!
Vi har fått en förfrågan om vi vill arrangera något på Necronomican Quest i Tumba 2-4 Oktober. För min del är det lite nära StockBowl VI för att jag ska vilja dra ihop något. Men det kanske finns någon annan i föreningen som är sugen?
Säg till så kan jag förmedla den kontakten.
Vi har fått en förfrågan om vi vill arrangera något på Necronomican Quest i Tumba 2-4 Oktober. För min del är det lite nära StockBowl VI för att jag ska vilja dra ihop något. Men det kanske finns någon annan i föreningen som är sugen?
Säg till så kan jag förmedla den kontakten.

Comments
WTF Forumet som aldrig sover FTW!
Jag vet inte om det är på Tumba gymnasium, verkar vara på någon skola i alla fall. Jag hittar i allmänhet ganska lite information om det hela men har mailat och frågat.
NAF-sanktionering kräver egentligen att informationen läggs upp 8 veckor i förväg, men det går att be om dispens. Alternativt kan en ju köra mer typ "kom och testa dungeonbowl" eller något mer lättsamt. 7s kanske? Vet iofs inte hur många ströspelare som kommer. Jag tror det är typ en Warhammer Fantasy Battle-turnering och Incognicon som kör det här ihop...
Du har inget annat bokat den helgen @Pellevin.
Lite off topic men jag kände att jag måste ge ett svar.
Det hänger en stor del Umefolket här, men det är bara så att det inte fungerar att hålla ihop lokala ligan när många coacher inte ids byta forum. Fast på sistone har det blivit svårt att ens få tag i vissa coacher över huvud taget så det kanske är dags att försöka göra en större push på att migrera forum när nuvarande säsong är slut.
Inte fått någe än.
Detta betyder alltså att alla är välkomna till Tumba på lördag för att spela 7s. Allt som behövs kommer att finnas på plats.