Sambeställning Precisionstärningar
Jag tänkte lägga in en beställning på Backgammon Precision Dice från den här shoppen. Om man vill vara med kan man skriva i den här tråden eller Pm:a mig. De har flera olika storlekar och färger:
12,5mm i 9 färger
14mm i 6 färger
16mm i 9 färger
Beställningen går iväg på söndagskvällen 9 augusti, så hojta innan dess. Vi kan mötas upp på Alphaspel när jag har ligamatch, eller så kan jag ta med mig till Stockbowl Cup. Betalning till mig med Swish eller bank.
Här finns en artikel om precisionstärningar, hur de tillverkas och varför de är bra.
/Andreas /helllstrom
12,5mm i 9 färger
14mm i 6 färger
16mm i 9 färger
Beställningen går iväg på söndagskvällen 9 augusti, så hojta innan dess. Vi kan mötas upp på Alphaspel när jag har ligamatch, eller så kan jag ta med mig till Stockbowl Cup. Betalning till mig med Swish eller bank.
Här finns en artikel om precisionstärningar, hur de tillverkas och varför de är bra.
/Andreas /helllstrom

Comments
Annars komplimenterar 16mm Naftärningarna bra.
På så vis kan jag testa att köra dem till Blood Bowl och vid senare tillfälle beställa till Warmachine.
Jag skulle gärna också vilja se övriga färger IRL när du väl fått beställningen.
Var frakten dyr?
De är skickade idag. När jag skulle betala blev det fel på frakten, och den blev bara 5 dollar. Jag hörde av mig till ägarna för att betala de resterande fem, men de gav oss rabatt! Så alla kan ju dra av en dollar på priset. Superservice!
Så du vill alltså ca 120kr? Meddela hur du vill ha dem (Swish/banköverföring/ icke-sekventiella sedlar i en förvaringsbox på centralen).