Sambeställning Precisionstärningar

edited August 2015 in Blood Bowl
Jag tänkte lägga in en beställning på Backgammon Precision Dice från den här shoppen. Om man vill vara med kan man skriva i den här tråden eller Pm:a mig. De har flera olika storlekar och färger:

12,5mm i 9 färger
14mm i 6 färger
16mm i 9 färger

Beställningen går iväg på söndagskvällen 9 augusti, så hojta innan dess. Vi kan mötas upp på Alphaspel när jag har ligamatch, eller så kan jag ta med mig till Stockbowl Cup. Betalning till mig med Swish eller bank.

Här finns en artikel om precisionstärningar, hur de tillverkas och varför de är bra.

/Andreas /helllstrom

Comments

• edited August 2015
    Ganska sugen, men måste fundera lite.
  • Jag vill ha 2st. Ta samma storlek/färg som någon annan så vi får mängdrabatt.
  • Jag lutar åt 16mm, 12.5 känns som lite litet och 14mm fanns i begränsat färgutbud.
  • Jag tycker 12,5 är jättebra, har större också, men använder dem till Warmahordes då de är för klumpiga för BB (IMHO).
  • Jag tror 14 mm är bra, men liksom Mago tycker jag att färgutbudet just nu lite tråkigare. Enligt ägaren har de haft en stor beställning. I oktober får de nya leveranser och 14mm kommer att få fler färger igen.

Annars komplimenterar 16mm Naftärningarna bra.
  • Efter lite funderande blir det två 14mm dark-blue. Du kan räkna detta som min beställning @helllstrom.

På så vis kan jag testa att köra dem till Blood Bowl och vid senare tillfälle beställa till Warmachine.

Jag skulle gärna också vilja se övriga färger IRL när du väl fått beställningen. :)
  • Bra! Jag kommer också att beställa 14mm. Har inte bestämt färg ännu, men det står mellan dark-red och saffron.
  • Jag vill ha ett par svarta 12,5 mm och ett par vita 14 mm.
  • @helllstrom Spännande! Något säger mig att @Mooselord kommer välja det du inte väljer. ;)
  • Jag är gärna med på ett par 14mm darkblue, upphämtas på stockbowl cup :)
  • Beställningen går iväg nu! Jag kontaktar alla via PM när jag hör något ytterligare från shoppen. Tråden kan stängas.
  • Vad får jag? :)
  • 14mm dark blue! :)
  • blev nästan bara dark blue, eftersom jag också bestämde mig för det...
  • edited August 2015
    Lite trist ändå, hade varit kul att se lite andra färger IRL. :P

Var frakten dyr?
  • Om jag tolkar det rätt delar vi på 10 dollar, alltså två dollar var. Eftersom vi köpte ett 10-pack blir priset 128 kr/pers inklusive frakt.
  • Pellevin beställde ett par dark-red 14mm!
  • Innebär det 256 kr för mig?
  • @Mago @Mooselord @mufflo @Pellevin

De är skickade idag. När jag skulle betala blev det fel på frakten, och den blev bara 5 dollar. Jag hörde av mig till ägarna för att betala de resterande fem, men de gav oss rabatt! Så alla kan ju dra av en dollar på priset. Superservice! :)
  • Kanon, det blir jättebra :)

Så du vill alltså ca 120kr? Meddela hur du vill ha dem (Swish/banköverföring/ icke-sekventiella sedlar i en förvaringsbox på centralen).
  • Du har väl inte missat att jag ville ha två par?
  • Nope. 12,5 mm black och 14mm dark red. PM:ar betalningsuppgifter till alla under dagen.
  • Mycket bra!
Sign In or Register to comment.