Hej mitt namn är Felix och jag har nyligen gått med i stock bowl, jag gick nyss med i open season och nu söker jag en passande motståndare, mitt lag är ett rookie undead lag vid namn "Five Finger Death Slap" om du känner att du vill spela mot mig på torsdag i förenings salen, och inte känner att ditt lag är alderles för erfaret så hör gärna av er ! ( mail: felix.christiansson@me.com )
@SmudgeFsce: Välkommen till föreningen och forumet! Tyvärr kommer jag personligen knappast loss för att spela en match på torsdag, men jag hoppas att någon annan har tid.
Tack så mycket mooselord, som tur var så ville tusse möta mig med sitt khorne lag. Jag undrar om du kan/vill ta dig in och möta mig nästa torsdag? Den 30:de alltså!
Ajdå. Sånt händer. Jag har inte hört från någon annan. Då får jag helt enkelt bada lite mer idag. Missar slutspelsdagen (hade jag gått vidare hade jag fått lösa det ändå) pga senare seglingsstart pga tredje part haft magsjuka.
Tl:dr: inget spel för mig idag. Missar tyvärr slutspelsdagen också.
Det kommer att bli en säsong fyra, med några mindre ändringar. De viktigaste tror jag är:
1. Men kan numera bara möta samma motståndare en gång under en säsong.
2. Om båda coacherna är överrens kan man spela DungeonBowl istället för vanlig BloodBowl.
Gillar att dra ner antal matcher för att minska känslan av "grooming". Tycker däremot att man kan spela max en vanlig match och max en dungeon-match mot någon för att man ska slippa välja.
Tycker däremot att man kan spela max en vanlig match och max en dungeon-match mot någon för att man ska slippa välja.
Detta är ett bra förslag som gärna får lyftas på nästa spelarmöte, men enmatchcappen beslutades av spelarmötet, och gäller under säsong fyra, som öppnar inom kort.
Jag är ju peppad att spela imorgon. Typ en openmatch men säsongen är ju inte öppen än så blir ju svårt.
Men om det skulle ske är jag sugen och redo att spela med rätt kort varsel.
Comments
Torsdag kväll är bokad för ligan dock.
Lågt team value som högt. You're going down!
Tl:dr: inget spel för mig idag. Missar tyvärr slutspelsdagen också.
1. Men kan numera bara möta samma motståndare en gång under en säsong.
2. Om båda coacherna är överrens kan man spela DungeonBowl istället för vanlig BloodBowl.
Men om det skulle ske är jag sugen och redo att spela med rätt kort varsel.
Alphaspel ikväll alltså?