Räkna med mig denna helg! Kanske man ska spela något annat än ogres denna gång då
@Pidpad jag kör bil till Sandviken, och jag passerar Arlanda på vägen. Kan det vara till någon hjälp?
Kanske, beror på när du tänkte åka. Jobbar natt dan innan så det blir inte en jättetidig avgång (troligen tåg, Stockholm-Gävle-Sandviken såg minst dumt ut).
roster också fixat. riktigt peppad!
@Pellevin roster klart men inte inlagt?
Kan bekräfta att jag tyvärr missar Gamingfesten den här gången.
jag kommer nog tyvärr också behöva stryka mig. @Viccy
Vist är det 2020 reglerna som kommer köras? Även om de nya hinner släppas innan?
@Msfilling japp
jag anmäler @inforthepain
Kommer
Jag kanske har en lösning för denna helg och anmäler mig igen.
hurra!!! då kan du få din present
@brocCooLi Spännande! 🥷
Så, allt bokat och klart. Gränsfall på dyrare än Budapest :P Heja SJ.
Kul @Pidpad! Då är ju Sandviken en mycket större upplevelse än Budapest också, det får man inte glömma!
@Viccy varför har du inte skrivit upp iftp som anmäld? jag kommer släpa med honom så räkna med hans närvaro också.
@brocCooLi Jag drabbades av sinnesförvirring.
Nu har jag ju varit i Sandviken rätt många gånger och Budapest en. Var iofs länge sen jag var i sandviken, 35? År kanske
Har fått förhinder och behöver avanmäla mig, tyvärr.
Anmälan gjord i tråden.
Vill påminna om att rosters ska in idag.
Ranta är uppe
Är det någon som kommer redan på fredagen?
Ska vi ses någonstans?
Jag kommer, förslår att vi ses på o'learys
Absolut och dricker öl. 🍻och snackar
Jodå, jag hoppas på att anlända medan det fortfarande är fredag (dock inte garanterat). Blir rakt i säng :P
jag och iftp dyker upp runt 21-tiden.
Rosters är öppna.
Så jäkla söt @Ionas är! <3
Comments
Räkna med mig denna helg! Kanske man ska spela något annat än ogres denna gång då
@Pidpad jag kör bil till Sandviken, och jag passerar Arlanda på vägen. Kan det vara till någon hjälp?
Kanske, beror på när du tänkte åka. Jobbar natt dan innan så det blir inte en jättetidig avgång (troligen tåg, Stockholm-Gävle-Sandviken såg minst dumt ut).
roster också fixat. riktigt peppad!
@Pellevin roster klart men inte inlagt?
Kan bekräfta att jag tyvärr missar Gamingfesten den här gången.
jag kommer nog tyvärr också behöva stryka mig. @Viccy
Vist är det 2020 reglerna som kommer köras? Även om de nya hinner släppas innan?
@Msfilling japp
jag anmäler @inforthepain
Kommer
Jag kanske har en lösning för denna helg och anmäler mig igen.
hurra!!! då kan du få din present
@brocCooLi Spännande! 🥷
Så, allt bokat och klart. Gränsfall på dyrare än Budapest :P Heja SJ.
Kul @Pidpad! Då är ju Sandviken en mycket större upplevelse än Budapest också, det får man inte glömma!
@Viccy varför har du inte skrivit upp iftp som anmäld? jag kommer släpa med honom så räkna med hans närvaro också.
@brocCooLi Jag drabbades av sinnesförvirring.
Nu har jag ju varit i Sandviken rätt många gånger och Budapest en. Var iofs länge sen jag var i sandviken, 35? År kanske
Har fått förhinder och behöver avanmäla mig, tyvärr.
Anmälan gjord i tråden.
Vill påminna om att rosters ska in idag.
Ranta är uppe
Är det någon som kommer redan på fredagen?
Ska vi ses någonstans?
Jag kommer, förslår att vi ses på o'learys
Absolut och dricker öl. 🍻och snackar
Jodå, jag hoppas på att anlända medan det fortfarande är fredag (dock inte garanterat). Blir rakt i säng :P
jag och iftp dyker upp runt 21-tiden.
Rosters är öppna.
Så jäkla söt @Ionas är! <3