USB 7 - 7 Matcher på 2 dagar (Sveriges tuffaste turnering) - A New Spring Connection (16-17 Maj)
Då var reglerna "typ" klara för USB 7 - A New Spring Connection
Pris: 100kr (150kr om du är sen med betalning)
Tackar @Hemlighallaren som hjälpt till att sammanställa reglerna så de ska vara enklare att följa för de "grötiga" reglerna jag tidigare satt ihop.
Jag tackar för feedback från @inforthepain, @Oberwald_1 @Skuld & @Rainmaker som hjälpt till så jag fått tänka till med det nya regelpacket som jag knåpat ihop så det nu ska vara ännu svårare att få ihop ett lag som går att tycka om ;)
Regelpaketet kommer att ändras något fram till Mars beroende på nya "FAQ/Errata" och nya lag som kommer att släppas fram tills dess.
Datum sätts så fort jag fått bekräftat från Örebro Challange (förhoppningsvis under hösten) när de tänker köra sin volleyboll turnering till våren och lokalen är mer eller mindre satt också eftersom det av en slump förmodligen fallit en ny lokal i famnen hos mig.
Comments
Anmälda:
@Frantic - Betald
@Hemlighallaren - Odd man in. Betald
Ok, bra att inte så många redan har anmält sig, för det kan ha blivit ett problem med lokalen. Sitt bara lugnt ner i båten så kommer jag lösa det. :)
Ligger med i 2025 kalendern nu