Snowbowl VI

edited June 2019 in Turneringar
Allright folkens i år är helgen före jul väldigt nära jul. Därför tänkte jag fråga vilken helg som passar flest personer. Dessutom en större chans för Stockbowlarna att inte ha slutspel samma helg.

«1

Comments

  • kvittar för mig. jag lär komma ändå.
  • Jag kommer också oavsett vilket, men gissar det tidigare datumet blir mindre stressigt.
  • Kan tydligen 21-22, men inte 14-15 så min röst var ju rätt given.
  • @straume, vad passar den norska delegationen bäst`?
  • For min del er nok desember 21-22 best. Skal høre med Stephen og Henrik.
  • Stephen doesn`t care (likely to come either weekend).
  • Kan man boka "boendet" redan nu? ;)
  • edited June 2019
    coma wrote: »
    Kan man boka "boendet" redan nu? ;)

    Det går bra

    Jag håller som vanligt med 5 platser i casa de la Damm

    1. Soffa - Inforthepain
    2. Golv - Coma
    3. Golv - brocCooLi
    4. Golv - Kaju
    5. Golv - Duckwing
  • ett golv tack!
  • Woop woop! :)
  • edited June 2019
    Oj, det gäller att hålla sig vaken. Jag tar ett golv, tack!
  • Och då var inkvarteringen klar. Det ser ut som det blev de vanliga :)
  • Duckwing wrote: »
    Oj, det gäller att hålla sig vaken. Jag tar ett golv, tack!
    Men om du ändå håller dig vaken behöver du väl ingen sovplats.
  • Pellevin wrote: »
    Duckwing wrote: »
    Oj, det gäller att hålla sig vaken. Jag tar ett golv, tack!
    Men om du ändå håller dig vaken behöver du väl ingen sovplats.

    Bra framfört skämt. Enkelt utan onödiga utsvävningar - går direkt på poängen. Visserligen litet väl förutsägbart men det vägs upp av att det bygger på en stark grund av humorkultur.
    4/5
  • Duckwing wrote: »
    Bra framfört skämt. Enkelt utan onödiga utsvävningar - går direkt på poängen. Visserligen litet väl förutsägbart men det vägs upp av att det bygger på en stark grund av humorkultur.
    4/5
    Bra framfört skämt. Enkelt utan onödiga utsvävningar - går direkt på poängen. Visserligen litet väl förutsägbart men det vägs upp av att det bygger på en stark grund av humorkultur.
    4/5
  • bump för omröstningen som efterfrågades i sundsvall
  • Hmm...får ikke til å endre på stemmen min. +1 til den første helgen, og -1 til den andre.
  • Ludvika va?
  • brocCooLi wrote: »
    alltid Ludvika @grumplekins

    Fett. Jag ska göra allt jag kan för att vara där.
  • Jag kommer högst sannolikt köra från vår kungliga huvudstads mest invandrartäta förort. Om ni vågar får ni åka med.
  • Pellevin wrote: »
    Jag kommer högst sannolikt köra från vår kungliga huvudstads mest invandrartäta förort. Om ni vågar får ni åka med.

    Pax isf. Och avhängigt mitt faktiska deltagande såklart.
  • Pellevin wrote: »
    Jag kommer högst sannolikt köra från vår kungliga huvudstads mest invandrartäta förort. Om ni vågar får ni åka med.

    Pax no2!
  • Kul om vi blir några 08-or.
  • @pellevin som kalendern ser ut nu så tänkte jag nog också ta mig dit.
    Vad sägs om ett bilbyte i Alvik i så fall?
  • Trodde först du blandat ihop denna med DOUBT. Ume flygplats ligger som bekant i Alvik.

    Men om du menar i Bromma låter det mycket bra.
  • Jag kommer åka och bil kan ju kännas lite extra lyxigt om någon har plats för en dryg gnällspik :)
  • Pellevin wrote: »
    Trodde först du blandat ihop denna med DOUBT. Ume flygplats ligger som bekant i Alvik.

    Men om du menar i Bromma låter det mycket bra.

    Snowbowl for the win, Yes bilbyte i Bromma, och din bil får stå i lyxigt garage och mysa!
    coma wrote: »
    Jag kommer åka och bil kan ju kännas lite extra lyxigt om någon har plats för en dryg gnällspik :)

    Har plats för 7st i bilen plus ett antal små och stora väskor så klart att du har ett säte hos mig @Coma, bättre att samla ihop alla dryga människor i samma bil tycker jag....
  • Jag åker gärna gärna med i en bil
Sign In or Register to comment.