Allright folkens i år är helgen före jul väldigt nära jul. Därför tänkte jag fråga vilken helg som passar flest personer. Dessutom en större chans för Stockbowlarna att inte ha slutspel samma helg.
Oj, det gäller att hålla sig vaken. Jag tar ett golv, tack!
Men om du ändå håller dig vaken behöver du väl ingen sovplats.
Bra framfört skämt. Enkelt utan onödiga utsvävningar - går direkt på poängen. Visserligen litet väl förutsägbart men det vägs upp av att det bygger på en stark grund av humorkultur.
4/5
Bra framfört skämt. Enkelt utan onödiga utsvävningar - går direkt på poängen. Visserligen litet väl förutsägbart men det vägs upp av att det bygger på en stark grund av humorkultur.
4/5
4/5
Jag kommer åka och bil kan ju kännas lite extra lyxigt om någon har plats för en dryg gnällspik
Har plats för 7st i bilen plus ett antal små och stora väskor så klart att du har ett säte hos mig @Coma, bättre att samla ihop alla dryga människor i samma bil tycker jag....
Comments
Det går bra
Jag håller som vanligt med 5 platser i casa de la Damm
1. Soffa - Inforthepain
2. Golv - Coma
3. Golv - brocCooLi
4. Golv - Kaju
5. Golv - Duckwing
4/5
4/5
Fett. Jag ska göra allt jag kan för att vara där.
Pax isf. Och avhängigt mitt faktiska deltagande såklart.
Pax no2!
Vad sägs om ett bilbyte i Alvik i så fall?
Men om du menar i Bromma låter det mycket bra.
Snowbowl for the win, Yes bilbyte i Bromma, och din bil får stå i lyxigt garage och mysa!
Har plats för 7st i bilen plus ett antal små och stora väskor så klart att du har ett säte hos mig @Coma, bättre att samla ihop alla dryga människor i samma bil tycker jag....