Pertan Jag tänkte slå till och åka på Finlands Nationals i år igen. Ska vi se till att bucklan äntligen kommer till Sverige? Så vilka ska med? WC regler och länk till tourplay https://tourplay.net/en/blood-bowl/finnish-nationals-2026
Ljunggren Båtresa över på fredag och flyg hem på söndag, låter väl rimligt. Eller hur rest du förra gången @Pertan ?
Pertan Sist åkte jag o @Oberwald_1 båt på torsdag så kom man fram på fredag förmiddag. Tar man båten på fredag så hinner man inte till turneringen då man kommer fram ca 10 lokaltid.
Pertan har pratat men Joptzuki (finska Joel) och han kommer ha samma lägenhet som sist som man kan sova i. Tror det blev ca 200sek/natt men osäker hur många platser han har ledigt.
83wotan @Bitter går och vinner över Skottlands lagkapten i match 1. Fullblodsproffset levererar återigen!
Bitter 83wotan Fel turnering, men ja. 🙂 Kompenserade för det genom att göra bajs i efterföljande matcher. Så 1-1-1.
Ljunggren @Pertan @Jimmieblla tyvärr vara jag redan bokad med familjen, så det blir ingen resa till Finland för min del.