Pertan Ser att Sandviken och Norrköping tävlar om spelare då båda har turnering samma helg igen. Jag får fundera på vilken jag vill åka på då.
Viccy Pertan tyvärr är det så. Men det är ändå två helt olika typer av turneringar. Sandviken kör svenska ligan och mer standard regler medan Norrköping kör specialturnering.
d_rock Precis som @Viccy säger. Ni som älskar både kompetitivt play och knäppa tematiska lekstugor hamnar tyvärr i kläm. Men se det från den ljusa sidan. Sverige har så många turneringar att helgerna inte räcker till!
d_rock Nu finns eventet på tourplay (sånär som på ett lag som fattas i implementeringen en stund till). Happy regging. https://tourplay.net/en/blood-bowl/peking-autumn-bowl-26-the-old-world-cup
Drexxl På rak arm känns sartosasjörövarna rätt starka i tier 4. Är tiersen ifrån fumbbl? Missar jag något uppenbart?
d_rock Jag håller med. Tiers är från fumbbl, några lag som ligger långt från temat har straffats med högre tier, annars är det fumbbl rakt av.
Spelledaren Ok. Jag såg ett par som flyttat ner en tier, så jag antog att det hängde ihop. Pirates och Sisters iaf.
d_rock Jag förstår hur du tänker, men de går ju inte att skapa ett Tier 0 för att straffa de i T1. Så istället flyttar alla ner ett snäpp i grunden så att det går att straffa även de i högsta tier (T2->T1). Inte så mycket tanke bakom systemet mer än så.
oscarschoen Det här vill jag inte missa för allt smör i Småland. Höstpysslet är räddat. Räkna med mig.
oscarschoen Jag i Bengt har plats i bilen till o från Malmö via Jönköping. Skriv om du vill ha skjuts.