Trolle Bord 9/7: Bord 20: @TabulaRasa vs @Duckwing Bord 21: @Pellevin vs @Sajkiq , @fjugin vs @Trolle
Duckwing Jag måste avboka min match mot @TabulaRasa pga en jobbresa Bord 9/7: Bord 20: Bord 21: @Pellevin vs @Sajkiq , @fjugin vs @Trolle
Juiblex Så. Nästa vecka har jag möjlighet att blocka sönder flera lag! Någon/några som vill få lite blåmärken?
Juiblex Trolle tar gärna en match mot dig! Slutar 1600 I Sollentuna, tar mig gärna till dig eller om du vill komma till mig i alvik?
Trolle Juiblex Toppen, kul! Jag kan gärna komma till Alvik. Skicka en adress och tid så dyker jag upp.
Pellevin @Sajkiq Hemskt ledsen, men efter en natt i vårdkedjan med en trasig systerdotter är jag helt utmattad, och orkar inte spela. Ber om ursäkt för den korta varseln, men visste det inte själv igår kväll.
TabulaRasa @Sajkiq jag saknar ju sen igår motstånd, så om du vill möta ett annat bashlag så ställer jag upp.
Pellevin TabulaRasa Om vi inte hör något kanske du kan vara på Alphaspel kl 17:30, det var då matchen skulle börja. Så får han en match.