Trolle TabulaRasa Perfekt! Säg en tid bara. Jag har semester på hemmaplan och kan närhelst det passar liksom.
TabulaRasa Trolle Cool! Vad sägs om tisdag? Vart vill du lira? Jag bor på söder, men Alphaspel är nära jobbet.
Trolle TabulaRasa Ser ut som Sveriges match i VM blir på tisdag kväll som jag förstår det, så den dagen går nog tyvärr inte kvällstid. Dagtid eller efter lunch fungerar däremot. Annars är nog någon annan kväll bättre. Jag kan spela lite var det passar dig.
TabulaRasa Trolle vi gör så! Och om du fortfarande har en High Elf spruce till övers så är jag fortfarande intresserad:-)
Trolle TabulaRasa yes, ses där! Ja, jag tar med high elfsen till dig. Vet inte exakt vad som är kvar då. Alla positionals antar jag, men inte riktigt alla linemen tror jag.
Ionas @Duckwing Jag kör gärna med men måste vara klar innan 18. Så om du känner för en förmiddagsmatch... 🙂
Pellevin Jag vill gärna köra en match på torsdag. Någon som vill möta ett Khornelag vars Bloodspawn tyvärr måste missa denna match?