Bitter Pingar @grumplekins och @Juiblex som säkert behöver en dag eller så för att hantera det administrativa.
DavidD Drar gärna en match på torsdag, med spelstart någon gång fram till kl 17. Kommer spela färska Necro
Ionas @fjugin Kul. Vi kommer starta upp en ny liga inom kort. Den kommer organiseras via Tourplay. Länk till anmälan kommer under veckan (gissningsvis i dag eller i morgon).
Chrixx FYI: Jag har snackat med Alphaspel och de har gått med på att vi får ha borden (20+21) på torsdagar även under sommaren.
grumplekins Jag har som inofficiell commish smygbestämt att prayers to nuffle får vara med, så kan folk testa den lite.
DavidD Hej alla. Har dragit igång ett Necro-lag men kan inte köpa en varulv. Någon som vet var(g)för?
Bitter Kommer lag från sommaropen kunna rulla över till vanliga ligan i höst? Mvh killen som aldrig redraftat ett lag i hela sitt liv. Förr i tiden vill jag minnas att det var någon "max fyra matcher spelade"-regel som gällde. Gissar att det är @grumplekins som vet?
DatAlex Hallåj! En 40k-are här som tänker börja med blood bowl 🙂 Någonting speciellt man bör veta om/förbereda inför Sommar Open?
Trolle DatAlex Välkommen! Förutom mutor till gudarna kan jag också rekommendera att fråga alla möjliga frågor hela tiden i början, både om vad som är kutym och hur spelet funkar. Våga fråga helt enkelt.
Pertan @DatAlex välkommen! Vi har ju @Karlosaurus oxå fr 40k gänget! Enda är väl att se till att offra tillräckligt med tärningar till Nuffle men annars inget speciellt. In med lag och börja boka matcher 🙂