Califax Har ni med lokalkännedom något förslag på en vettig parkering? Känns lite som Göteborg stad annars gärna vill att man som enskild bilist betalar för hela Västlänken för att få parkera en dag 🙂..
tjub Califax Det finns ju ety parkeringshus där, men kostar säkert en hel del. Har tyvärr inget bra att komma med.
Moldline Califax Det finns inga bra och billiga parkeringar i stan tyvärr. Ett alternativ är att ställa sig på en pendelparkering på vägen in i stan och åka kollektivt men det lite omständigt. Annars är det bara att ta det närmaste alternativet och betala för det är typ lika dyrt att stå halvbra som riktigt bra. Då är parkeringshuset precis vid spellokalen klart bäst.
brocCooLi tack för idag! och grattis till @bloodfeast, känns bra att jag var enda som tog poäng mot honom iaf, det tar jag med mig efter dagen. ser redan fram emot sommarbollen!
brocCooLi från minnet: bloodfeast - lizardmen tjub - halflings plutt - ogres andreas - ogres melisqus - khorne
Zimonyi Tack alla som dök upp, som vanligt roliga turneringar. Turneringen är NAF rapporterad, kolla gärna att det inte är något tokfel.
bloodfeast Här kommer min lilla reflektion av dagen till ära: https://bloodbowlrookie.blogg.se/2026/june/nationalbollen-2526-2.html