brocCooLi zeraks beroende på hur gott om tid ni vill ha så finns det kollektivtrafik som tar er dit ni behöver vara. om ni vill så kan jag mötas upp på korsvägen, väldigt nära ert hotell, så kan vi åka gemensamt med buss 61 till prinsgatan (väldigt nära spellokalen). då är vi i spellokalen typ tio i nio.
Skuld Hur sent kan man anmäla sig? @Zimonyi Jag är sugen men vet inte om jag kan komma loss så jag är i göteborg fredag morgon.
Zimonyi Skuld Alltså om detta hade varit på GothCon så hade det varit OK även på dagen. Ovan lista av anmälda är nog inte alla heller, och plats finns. @Mato skall sova hos mig på torsdag kväll, så är det enklare har jag en plats till. Archie
sOrkrates Zimonyi För att undvika förvirring och ha koll på antalet spelare: "sOrkrates" och "Sokkan Manzano" är en och samma person, dvs jag. 🙂
Skuld Fasiken det är spårarbete utanför borlänge så inte nog med att tågen kostar 1500 per håll dom tar 8-9 timmar också. Jag får lov att avstå
Zimonyi @Skuld surt, men sådant som händer. Till er andra, ni som inte är med på listan ovan får gärna anmäla er och ni som ännu inte skickat in er lista, försök göra det tills imorgon så hinner jag kolla listorna. Vi syns på fredag morgon. Archie
Mato Har noen en Deep Root Strongbranch figur å låne meg i morgen? Eventuelt bare en ikke-GW treeman? (jeg har figurer for rosteren, men låner gjerne en kul DeepRoot så får jeg litt kulere figs 😃 )
Amrtaka Fick med mig en avbytare hem som jag fick låna. En Chaos Lineman. Han är lite ledsen men jag har lovat att han skall få komma hem igen.
Everfree Amrtaka Jag bor i Sjuntorp utanför Trollhättan. jag kan skicka min adress via DM men jag vet inte riktigt hur man gör det på den här siten 😅
Drexxl bloodfeast Melisqus tog hem segern med fyra raka vinster. Nere i hålan brottades Melisqus OWA, mina orcher, Plutts Ogres och zeraks humans. Det blev lite hullaballoo (bland annat Melisqus dvärgar som samtliga bestämmer sig för att sluta finnas via portal) som slutade med att Plutts Ogres kunde traska in i mitt helt oskyddade mål...
brocCooLi Everfree om du klickar på Amrtakas namn så kommer du till en profilsida, sen längre ner på vänster kant så finns 'private discussions' och så skickar du DM/startar privat diskussion.