coma
Nice, jag skall försöka klura ut hur man kopplar ihop två samtal men det borde gå har aldrig gjort det bara. Välkomna skall ni vara! :)
Melisqus
Finns det någon dagordning för mötet?
Lockmund
Inte en strikt dagordning, men vi vill nog också hinna med att dryfta reglerna en smula. Speciellt om Lard, som är en av de två som svarar på frågor utåt ska vara med. Vi hade ett eget möte om dem för ett par veckor sedan (utan Jonas).
Övriga saker som jag kan tänka mig kan komma upp är budgeten, framskridandet av diverse sidouppdrag som t.ex. gift-bag mm.
Melisqus
Är redo för mötet
coma
Vi ringer dig @Melisqus
Melisqus
Har ringt in nu men gissar att ni inte har börjat så jag väntar och lyssnar på den otroligt bra pausmusiken.
Bernuz
hej jag har inte hört något mer gällande detta och jag har inte heller jobbat vidare med någon design. hör av er om det fortfarande är av intresse så kollar vi över detta.
coma
@Bernuz Det är i allra högsta grad så att vi gärna vill ha din hjälp med det grafiska! Vad mäktar du med att göra och på vilka förutsättningar? Vi kan ju prata vidare via pm om det.
kaju
Hur ser upplägget ut för Europen? Hur många spelare i ett lag eller individuellt? Får alla delta?
Ozt
Vi siktar på trepersonerslag. Oavsett om det blir det eller individuellt så är den öppen för alla!
Mooselord
Vad är egentligen det där "piratlaget" som det pratats om? Jag har sett det i andra Eurobowls och antagit att det är ett utfyllnadslag om det blir ett udda antal landslag. Hur utses deltagarna i piraterna isf?
Lard
Precis, det är ett uttfyllnadslag. En lagkapten för laget kommer att väljas från arrangörerna och så får denne välja laget. Blir det jämt antal lag utan vikingarnas får de spela euroopen istället
Lockmund
Blir det ett möte till helgen?
coma
NÄSTA MÖTE – OKTOBER – 2015-10-11 18.00 Kungsträdgårdsgatan 14
Melisqus
coma;11609 wroteNÄSTA MÖTE – OKTOBER – 2015-10-11 18.00 Kungsträdgårdsgatan 14
Jag hade tänkt att vara med via telefon även denna gång.
Lard
Jag kan inte den tiden
mrselecta
Skulle vara trevligt om ansvarig kunde göra en kort 5min eller så sammanfattning av läget inför turneringen under stockbowl. Många som är engagerade är ju där.
Lard
@ozt kan nog säga några rader om eurobowl för han är nog där...
Ozt
Jag kan ta och prata om saken med de av er som är intresserade, men med tanke på hur många internationella deltagare det är där så vill jag inte gå igenom det inför hela turneringen.
mrselecta
Tänkte inte på det, jag är nyfiken på hur långt ni kommit och om jag kan vara till någon hjälp.