coma
@Mago Jag vet inte om Jonas har hunnit prata med dig om posten som IT-ansvarig? Vi skulle känna oss väldigt trygga om du ville jobba med den biten för evenemanget :D
Mago
@coma Allt jag hört är lösa rykten. Det vore skönt att veta lite mer vad som skulle ingå i posten innan jag tackar ja, men rent principiellt är jag väl villig.
coma
Det är dags att boka mötesdag i juli. När passar det för folk att ha ett möte?
Ozt
Inte 19-26, annars helt lugnt.
coma
Kan vi köra en vardag säg t.ex. 13-17 juli?
Ozt
Ok för mig, om det är efter 1700.
Lockmund
13-14/7 funkar för min del.
Lockmund
Kan vi spika en tid? Jag tror att jag kommer spela en match 14/7, men det går nog att anpassa den till mötet.
Jag har jobbat lite på ett tier-system och är nyfiken på vad ni har att säga.
coma
Skall vi köra 13:e kl 1800?
Ozt
Bra för min del, bokar.
Lockmund
Jäpp. Ses då vid vanliga platsen.
coma
Protokoll från senaste mötet finns i Jonas inkorg tillsammans med offertförfrågan för lokal samt vårt första regelutkast. Närvarande på mötet var undertecknad samt Lockmund.
Vet du med dig att du inte är med i mejlutskick och dyl. info så kontakta Jonas så att du inte missar något viktigt du kan bidra med!
Mooselord
Korrigering: Jag kan faktiskt vara med på filminspelningen om det blir 1-2/9. Jag måste dock ha med 1.5-åriga Elias så jag är något begränsad i mitt medverkande. Jag har funderat lite på om Elias kan agera snotling eller liknande men han är än så länge ganska dålig på att ta regi.
pedda
[quote="Mooselord;10184" agera snotling eller liknande men han är än så länge ganska dålig på att ta regi.[/quote]
Det låter ju annars som en snotling ;)
Lockmund
De första väderprognoserna för 1-2/8 börjar komma och de verkar inte alltför lovande. Så pass långa prognoser är dock alltid osäkra. Under helgen fattar jag beslut om vi ska skjuta på det eller inte. Helst flyttar jag det i så fall bara en vecka framåt i tiden.
Lockmund
Så här ser det ut: 50% chans till regn 1/8 och 20% 2/8. Jag tycker att vi satsar på söndagen och hoppas att vi inte rullar en etta. De (förvisso mycket opålitliga) långtidsprognoserna visar inte på någon bättring för 8-9/8. Därmed drar vi igång maskineriet på allvar.
Jag startar en egen tråd om detta.
Lockmund
Jag ställer in helgens aktiviteter p.g.a. för få deltagare. Vi bör dock sätta en ny tid för ett möte.
equilibri
Vill bara poängtera att "Eurobowl" i Sverige just nu verkar bli ett "Stockbowl 2.0" vilket kan utesluta en stor del av Sveriges spelare...
Om alla som arrangerar det bara ser till den närmsta (geografiska) gemenskapen så kanske det blir svårt att få till det...
Just saying...
Lockmund
Tack för din åsikt. Vi ska ta upp det på nästa möte.
Jag kan ärligt säga att vi alla vill att det ska vara Sverige som arrangerar detta, inte 08-området.
Snow
Jag håller med equilibri