MartinS Jag tycker också det här känns roligare. Lard;12660 wroteJag föreslår: Tier 1: 5 skills Tier 2: 5 skills +1 dubbel och 20k Tier 3: 5 skills +2 dubbel och 40k
Lockmund coma;12647 wrote@Lockmund jag mejlar efter helgen till er båda så tar vi det över mejl. Nästa möte är bokat 29 november 18.00 kungsträdgårdsgatan. Det är hög tid för det där mejlet nu.
Lockmund Idag var föreslagen dag för möte. Visst gäller väl det fortfarande? Klockan 18:00 som vanligt?
coma Jag är just nu sjuk som ett troll så vi behöver vänta lite med möte om jag skall kunna vara med.
Lockmund Mind over matter! ;) Krya på dig. Undvik gärna 30/1 (mässa) samt 6-7/2 (adventurebowl) när du känner dig stark nog.
Lockmund 21/2 gäller fortfarande. Det mesta pekar på klockan 15:00, men det finns en varningsflagga för att Stockbowlmötet som är ett par timmar tidigare skulle kunna dra ut på tiden.
Mago Två timmar för vårat årsmöte kanske är lite optimistiskt, även om jag hoppas att vi är förberedda och kan riva av det ganska snabbt.
Melisqus Det skulle kännas bra för oss som inte skall vara med på årsmötet att få en mer rimlig tid som mötet börjar eller att ni hör av er när det är dags.
coma Håller med Melisqus att det vore bra att ha någorlunda koll på tiden (samt plats) eftersom jag inte närvarar på årsmötet för Stockbowl.