Nyaga Tar med 2 planer. Om det finns plats kan jag också ta med en extra stor SM-plan för top table? 🙂
Spelledaren Nyaga Fin tanke men tveksamt, försöker hålla några bord öppna för allmänhetens behov också.
Ionas Supertrevlig turnering med supertrevligt folk. Tack. ❤ synd bara att var uppgjord på förhand. 😅
Mago Tack @Spelledaren för en väl genomförd turnering! Tack alla härliga Blood Bowl spelare som gjorde den så kul. Extra tack till @Pellevin och @Nyaga för att jag fick tigga skjuts av er. Säg till om jag ska swoosha en slant för bensinen.
DamnDmitri Supertrevligt! Extra tack till bästa lagkamraten @Mago ! Motståndarna @Aurvandil , @Ionas och @PrivateNiCeGuY . Nästa gång får ni spö! 😉 Grymt uppstyrt @Spelledaren ! Tack för skjutsen @Jox !? (Fick jag rätt nick där?) Återinför Illegal Procedure, eller hur @Pellevin ? 😅
sirvejlance Tack för en kul dag! Extra kul att orcs hade bästa och näst bästa tdd! Den dagen trodde jag inte man skulle få uppleva med woodies, dark elves och flygande halfings i vartannat lag.
Trolle Supertrevligt allihopa. Tack och stort grattis till @Spelledaren för fin turnering och vinsten!
Gränslandet Tack @Spelledaren för fin och lagom lång turnering, och @grumplekins @Pellevin @Nyaga för kul och lärorika matcher!