Spelledaren Knappt en månad kvar. Jag har reggat orker för Evolution och humans för Blitz, men jag låter bli att annonsera mina skillval den här gången när de är så få. Jag är som vanligt odd man out.
Spelledaren Stormpack Vet ni, bokföringsmässigt så var bokslutet krångligare med swish, så jag funderar på att bara lägga ner det där med företagsswish. Ni kan betala när ni dyker upp.
Spelledaren Oh jag hade tydligen rört till det med team building i Evolution. Kolla att det blir rätt nu, och kom ihåg att ingen kan ta secondary elite skills (kan inte stänga av det i Tourplay).
Spelledaren Jag taggar @Duckwing @coma och @Ozt eftersom jag inte sett några inlägg sedan intresseanmälan. Hoppas att ni är med och på väg att regga lag i Tourplay!
brocCooLi jag bekräftar också att jag dyker upp även om jag redan anmält mig och inte bara visat intresse 😃
Spelledaren Vill någon ha mackor med kyckling/curry väldigt gärna nästa helg? Vi har slutat ha dem på menyn för att de är lite krångliga med förvaring och så, men om ett gäng är intresserade så kan jag ordna det.
Spelledaren Dags att registrera lag i Tourplay: Kom ihåg att inga lag kan ta secondary elite skills, Tourplay begränsar inte det åt er. Evolution: @brocCooLi @Ozt @coma Blitz!: @brocCooLi @Ozt @coma @Oberwald_1 @Juiblex @Trolle
brocCooLi får tyvärr inte ihop schemat så måste hoppa turneringarna 🙁 riktigt surt då det är ett fantastiskt upplägg.