Densom Strid Hej, jag skulle vilja ha en regel-förtydling av paket E (Linemen paketet)Om jag tolkar rätt så får man välja följande:A: Så länge du har 10 linemen så får du därefter köpa så många positionals du vill för resterande pengar. Du får inte köpa stars.EllerB: Om du vill köpa stars så får du inte köpa någon annan spelare än linemen, och du behöver 11 spelare innan du köper stars.Skulle uppskatta ett svar på detta, om jag tolkar det rätt eller inte :) Du har tolkat det rätt. Det finns dessa två spår att välja i packet.
Spelledaren När bestämmer laget vem som får en extra reroll? Hur är timingen mot det andra laget? Tack.
Densom Den bestäms i stunden, vid behov. Den som är i behov kollar med laget om hen kan få den och lagledare beslutar.
Densom Spelledaren Oh alla stats tillgängliga för 18? Ska uppdatera reglerna. Stats kostar inte lika.
Spelledaren Bara bekräftar: Jag kan slå en turnover, sakna rerolls, be om lagets extra och använda den?
Densom Spelledaren Bara bekräftar:Jag kan slå en turnover, sakna rerolls, be om lagets extra och använda den? Stämmer.
Pellevin Är det alltså en reroll per match? När jag läste det tolkade jag det som att det var en till laget för matchen, dvs en per halvlek, men båda till samma lag.
Densom Pellevin Är det alltså en reroll per match? När jag läste det tolkade jag det som att det var en till laget för matchen, dvs en per halvlek, men båda till samma lag. En per match, one time only….
brocCooLi ni hade ju gärna fått lägga en vanlig url-länk också i första posten för att underlätta... :P
Mago brocCooLi ni hade ju gärna fått lägga en vanlig url-länk också i första posten för att underlätta... :P *visslar oskuldigt*
brocCooLi Mago https://forum.swebba.se/discussion/comment/76495#Comment_76495*visslar oskuldigt* hade också kunnat göra det men är en principsak :P
sirvejlance Om någon söker en lagkamrat så söker Szczurzasty från Polen, ett stunty-lag att spela i. Han finns på discord, eller kontakta mig så vidarebefordrar jag till honom.