Melisqus Det är för att du är en god människa.
Relaterat,
Hatar att vara en PK-tråkmåns som bara sabbar stämningen och vill inte spåra ur denna tråd (spamma hellre mina PM med klåpord om ni har dem) men kortfattat så är AI buu och alla här kan bättre eller känner någon som kan bättre. Nu är tiden kommen att stötta riktig konst när man kan (inte bara för att min sambo är konstnär och jag toffel).
En tematurnering med så mycket fluff som den här blir så fantastiskt underbar när communityt går ihop sig och skapar tillsammans. Att se videorna från 250kg och GS&DG gjorde min dag häromdagen. Varför outsourcea sådan glädje till en själlös maskin? En fluffturnering som denna besudlas i min mening med AI-slop.
Jag vet, ChatGPT går på fem sekunder och det är lite kul att se hur maskinen försoker, trots att bilderna faller ihop logiskt så fort man tittar noggrant. Jag vet att det är så jävla lätt och alla kanske inte känner att de är bra med bildredigering. Jag vet. Men jag ber er att i framtiden försöka själva ändå. Charmen är 1000 gånger bättre med en sunkig photoshop än en AI-bild och låt inte en maskin stjäla "amatörcharmen" från fluffturneringar som Tag Team.
Fan, bjud mig på en öl så dricker jag några liter vatten och fixar en bild så får ni er bild PLUS slösat vatten, det är ju fan samma deal som AI i stort sett. Eller så ös på med AI och håll tummarna att man om några år kan be den att spela Blood Bowl åt en också så att man slipper alla ansträngande tankar.
Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind...