Lixtor Om jag köper en starplayer? Är det bara från "skill" pengarna som får användas? Så jag kan köpa en star för 40k +20k till laget och då har jag 90k till skills? Kostar Megastars också 40k?
Skuld Lixtor Om jag köper en starplayer?Är det bara från "skill" pengarna som får användas?Så jag kan köpa en star för 40k +20k till laget och då har jag 90k till skills?Kostar Megastars också 40k? Ah, ser att jag skrivit otydligt. För att köpa stars så får du bara ta ifrån skill cash poolen. Det skall motsvara det som står i regelboken om kostnad om 2 Sp. Megastars ska kosta 80 k av skllpoolen motsvarande 4 SP. Jag uppdaterar första sidan.
Skuld Pellevin Jag uppfattar att Animal Savagery fungerar likadant som förut, men det verkar vara många som tycker att AS numera innebär att på 1-3 förlorar man sin action, även om man biter en medspelare. Hur kommer det att fungera i denna turnering? Jag tycker att det faller på sin orimlighet att det skulle vara så. Om du tar straffet att du nitar en av dina lagkamrater så är det enda rimliga att du får gå efter. Annars är det ju 10ggr sämre än really stupid. Bra fråga! Svaret är altså att du får fortsätta.
sirvejlance Pellevin Jag uppfattar att Animal Savagery fungerar likadant som förut, men det verkar vara många som tycker att AS numera innebär att på 1-3 förlorar man sin action, även om man biter en medspelare. Hur kommer det att fungera i denna turnering? Eftersom aktiveringen inte avslutas efter man bitit, så ska det mycket till för att övertala mig att man inte får fortsätta sin action.
Bitter Drexxl Fan jag hittar inte en enda roster jag är nöjd med Det brukar vara kod för "det blir goblins".
Skuld Drexxl Fan jag hittar inte en enda roster jag är nöjd med borde väl betyda att det blir ingen annan heller?
sirvejlance Skuld Nä roligare om sirvejlance spelar Skaven tycker jag! Ser inte så dåligt ut tycker jag! Vet inte vem som har gnällt på skaven-nerfen?