Skuld Ozt Kör bara kör!Men vad händer med Grand Slann? Oroa er inte för det. Det löser jag på något bra sätt!
Skuld Ionas Så något åt att alla lag får 1150-ish och 5-6 skills? Glöm det. Sikta era byggen på 1100, skills antal är jag inte på det klara med innan jag vet hur elite skills fungerar. men runt 6 skills låter rimligt.
brocCooLi fast iom att vissa skills kostar 30k istället för 20k (block, dodge, guard), så kanske en klumpsumma pengar är bättre? eller summa för lag och sen summa för skills?
Pellevin Jag tycker att det låter som att folk har massor av bra förslag här. Självklart finns en stor risk att otierat innebär att det blir färre raser som spelas än vanligt, men jag har ingen lösning på det. Fast jag fick iaf in ett gnäll!!!
Densom coma @Densom jag hade också planer på Slann. De låg tom på arbetsbordet redo att tillredas :D Samma här ?
Strid Skuld https://forum.swebba.se/discussion/comment/77264#Comment_77264Glöm det. Sikta era byggen på 1100, skills antal är jag inte på det klara med innan jag vet hur elite skills fungerar. men runt 6 skills låter rimligt. Samma som tidigare att bara stunty får ta stars? (hoppas jag) :) Antar inge stacking?
Skuld Jag ogillar stacking rent allmänt så det kommer jag inte tillåta. Om det inte är några tiers så kan inte bara vissa lag få stars
brocCooLi går det inte att tillåta för stunties endast? även om det inte är tiers? fast kanske inte håller riktigt.