brocCooLi hur ser det ut med NAF-uppdateringen? märkte att snotling inte syns för mig som spelad ras.
brocCooLi men suck... men då ser jag ju bara snotling som spelat lag när jag har spelat alla lag. men stort tack för hjälpen, hade missat den fliken där uppe!
Lixtor brocCooLi men suck... men då ser jag ju bara snotling som spelat lag när jag har spelat alla lag.men stort tack för hjälpen, hade missat den fliken där uppe! Då har du spelat ett lag 2025. Då är det bara resten kvar <3
Ionas Stimme skrev om det på Discord. Han ville att man skulle själv skulle kunna välja att visa allt eller bara 2025. Och om jag förstod det rätt även med separata ratings (lite osäker om sista, orkar inte leta upp och dubbelkolla).
coma @Skuld min match mot Inftpingvin är fortfarande felvänd på NAF men jag antar att det tar ett tag till innan den blir uppdaterad?
Skuld coma @Skuld min match mot Inftpingvin är fortfarande felvänd på NAF men jag antar att det tar ett tag till innan den blir uppdaterad? Jag vet, har väntat in ifall någon mer skulle rapportera in att sitt resultat skulle vara fel innan jag ber om rättelse. Istället för att komma 5 gånger och be om ett resultat i taget. Men inget annat verkar fel verkar ha noterats så det kanske är dags.
Ionas offtopic @brocCooLi Nu när du har spelat alla lag så har jag en ny utmaning för dig. Fyll gridden. Du ska möta alla lag MED alla lag. Kul utmaning. ?
brocCooLi oh, den är nice! när gridden börjar bli full så ska jag börja taktikspela olika lag, fram tills dess spelar jag bara på med det jag vill.
Ionas Det kommer bli supert. "Jag har hört att någon kanske ska spela Gnomer i nordnorge i oktober. Jag måste ditt och möta dem med mina Nurgle" ?
sirvejlance Om nån fick med sig en extra Alicante reroll/turn markör i metall, så är den antagligen min. Jag är rätt fäst vid just de markörerna, så får gärna tillbaka den.