mikethemachine kaju Jag skulle rekommendera TO att lägga till det ord som skiljer sig från 2020 editionen av "Dribl & Drull", dvs "injury" Skönt att du direkt övertygade att det kan vara endast injury ? Bara välja en så alla spelar med samma regler Skuld.
Ionas Jag röstar för att vi stryker deras specialförmåga helt tills dess att den fått en FAQ. Nästan säker på att @kaju håller med mig,
coma Jag tolkade det som valfritt när jag läste det (alltså antingen armor eller injury). Gillar det inte så men det var min första tolkning. Bara på armor känns minst brutet.
kaju Lixtor https://forum.swebba.se/discussion/comment/79210#Comment_79210Ta med en påse (stora) stenar Det räcker med BARA denna turnering ;)
Lixtor Tolkar det som +1 armor slaget. Detta då det står på stab eller foul slaget. Injury är inte ett foul eller ett stab slag. Det är ett resultat av ett lyckat slag.
brocCooLi nä, det här är ju hemresan som jag försöker ordna så jag kan få med mig fyra råttbebisar också.
brocCooLi Pellevin @Skuld jag kommer inte ihåg. Förväntas man ta av skorna i spellokalen? ja, om det är samma som förra året så är det så. bra att du frågade! ska komma ihåg att packa för fötterna