Lixtor Tolkar det som +1 armor slaget. Detta då det står på stab eller foul slaget. Injury är inte ett foul eller ett stab slag. Det är ett resultat av ett lyckat slag.
kaju Lixtor https://forum.swebba.se/discussion/comment/79210#Comment_79210Ta med en påse (stora) stenar Det räcker med BARA denna turnering ;)
brocCooLi nä, det här är ju hemresan som jag försöker ordna så jag kan få med mig fyra råttbebisar också.
brocCooLi Pellevin @Skuld jag kommer inte ihåg. Förväntas man ta av skorna i spellokalen? ja, om det är samma som förra året så är det så. bra att du frågade! ska komma ihåg att packa för fötterna
Skuld sirvejlance @Skuld när släpps vem som spelar vad? Lite krångligt men detta är det bästa jag kan göra med minimal arbetsinsats Dodge- Grumple Brawler - Bitter Pump up the Crowd - Drexxl Regeneration - Kaju Bribe - Viccy Punt- Privateniceguy Bloodlust - Svennebanan Defensive - Coma Hatred - Lixtor Juggernaut - Straume Chef - Spoiled Sneaky git - Melisqus Strip ball - Sindragosa Drunkard - Mr.Selecta Whirling Dervish - Durin Taunt - Ozt Jump Up - Zedd Break Tackle - Strid Grab - Densom Sidestep - Theomir Shadowing - Inforthepain Dirty Player - Duckwing Hit and run - Ionas Foul apperance - Asken99 Disturbing Presence - Skuld Two Heads - Sirvejlence Guard - Frojdis Insignificant - broccoli Kick - Pellevin
grumplekins Jag tycker man kan tänka att ”Foul roll” och ”Stab roll” är armour-slag. Det andra är ju injury roll.
Lixtor grumplekins Jag tycker man kan tänka att ”Foul roll” och ”Stab roll” är armour-slag. Det andra är ju injury roll. Agreed