brocCooLi brocCooLi ner med swebba! upp med nalle puh!10 st tack <3 stryk min beställning. vill inte ha några. tack <3
Strid Hörde rykten om att det kanske inte är för sent, så jag provar... HURRA FÖR SWEBBA! :) Update: jag behöver endast 6st
mikethemachine Strid Hörde rykten om att det kanske inte är för sent, så jag provar...HURRA FÖR SWEBBA! :) Om så är fallet bör du nog skriva hur många du vill ha.
kaju @Strid jag beställer åt dig med. Jag behöver se att trycken blir ok innan jag skickar iväg den slutgiltiga beställningen.
Strid kaju @Strid jag beställer åt dig med.Jag behöver se att trycken blir ok innan jag skickar iväg den slutgiltiga beställningen. Tack!
Frantic Jahapp... Får fixa andra gratisgrejer med andra ord inför USB6, så lova inte att skvallra, men vi vet vad som är gratis i USB7 ;)
Oxinotl Kan förresten passa på att nämna att vi fick några sådana här markörer när vi var nere på 3city beachbowl. Vet inte om det är samma kille som gör tärningarna där nere, men kan bekräfta att dom är tunna och av god kvalitet.
kaju Nu har jag beställt. Det blev 6,95kr/marker Jag ska få dom hemskickade till mig innan EuroBowl. Ni kan betala mig när ni får det ni ska ha i handen.