{"embed-external":{"data":{"url":"https:\/\/forum.swebba.se\/uploads\/024\/IQAGSPPKKP36.jpg","name":"yolo.jpg","type":"image\/jpeg","size":22957,"width":162,"height":208,"mediaID":4878,"dateInserted":"2025-12-29T21:19:45+00:00","insertUserID":54,"foreignType":"embed","foreignID":54,"embedType":"file","format":null,"bodyRaw":null},"loaderData":{"type":"file","file":[],"progressEventEmitter":{"listeners":[null]}}}}
Sorry, kommer behöva nummer på era gissningar. Ni har fortfarande gissat så ni har förtur men tbf jag orkar inte kolla nummer atm så upp till er att lägga nummer, pm mig på disc eller här före swebba stängs tack <3
@Oberwald_1 my bad, på ljudtestet var han lite "hög" men tänkte att han brukar vara så tyst att det kanske var okej. Ska mutea fuckern nästa gång ;)
@Pertan .... Hmmm... ................. .... ok... Så atte, vi gimpar laget för en MB dvärg som ska boosta andra som är hans bäääääästa förmåga, kan bara göra det en endaste gång`????? .... suck... Sen tittar man på grak & crum combon... 2x gå12-16 rutor med bollen på en turn (90-60%). Bra fördelning.
@Ionas fu
Vi ska uppdatera lista vilka som fått sina tokens snart, kanske nästa avsnitt (om vi har tur att jag kommer ihåg det) där vi påminner er att hämta tokens ifall ni har vunnit! :)