Ionas @mikethemachine Slutade du lyssna efter 5 minuter? Nurgle 1, Nurgle 2, Vampyr, Underworld. Easy game.
mikethemachine Ionas @mikethemachine Slutade du lyssna efter 5 minuter?Nurgle 1, Nurgle 2, , Underworld.Easy game. Jag var med fram till Nurgle med kick och efter det tappade jag livesändningen. Eftersom jag inte hörde slutet gissade jag på en ras som jag ganska ofta gör. Tyvärr var det dåligt med alternativ även om det är glatt med stor spridning av raser valda :)
Bitter Skuld https://forum.swebba.se/discussion/comment/70749#Comment_70749Om jag läser rätt så har Mike redan stulit denna gissning Ah. Då tar jag: Amazon 2 Amazon 3 Dark elves 1
Juiblex Buuuu för alla alver och yeah för dvärgarna, 2 x Norse Min röst går till Dvärgar Norse utan gris Norse med gris
83wotan Juiblex Buuuu för alla alver och yeah för dvärgarna, 2 x Norse Bra!!!! Mer hat mot agilitylag till brasan!!!!! ❤️❤️????
83wotan Jag har vunnit något på ranta!!!!!! Vänligen sätt in pengarna på mitt personkonto inom 24h, tack!