Ionas Lite för lätt att gissa vinnaren så jag ger er även statsen. Melisqus 5-1-0 IFTP 5-0-1 Bonus: Vampyrer med MB 3-3-0
Skuld Ionas Lite för lätt att gissa vinnaren så jag ger er även statsen.Melisqus 5-1-0IFTP 5-0-1Bonus:Vampyrer med MB 3-3-0 Gött att se att Mellis slår Janne alltså!
coma Det är otroligt fusk om jag gissar eftersom jag vet vad alla spelar men eftersom de flesta vet det mesta denna gång kan jag inofficiellt säga båda Skaven och Norse :)
Ionas Jag skulle vilja be att få uppdatera mitt bidrag. Melisqus 5-1-0 IFTP 5-0-0 Antar att han försover sig eller nåt.
kaju @Ionas det är tre gissningar denna gång. Jag förstod det som att du röstade på vampyrer också. Jag hoppas också att han försover sig ;)
Chrixx Wow! Vaknade kallsvettig efter en sanndröm (jag lovar!) Drömde om gnomer som lyfte en gylllene pokal. Enkelt val denna gång alltså, gnomes (båda) for the win!!
sirvejlance @Bitter Snodde mitt bet, ja ja. Tomb kings är ju given och så tar jag laget som kommer efter Old world alliance i bokstavsordning. ORCS. Orcs Tomb kings m bribe